Nira Alpina - St Moritz - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Bewonder de adembenemende landschappen van de Zwitserse Alpen vanuit uw hotelkamer
  • Proef van de heerlijke gastronomie in het hotelrestaurant
  • Kom helemaal tot rust in de luxueuze spa
  • En ook... Laat u betoveren door Sankt Moritz, een populair skiresort bij beroemdheden

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Traveller's Choice Award

Trip advisor
Dit hotel won de Traveller's Choice Award van Tripadvisor, de hoogste award van deze leidende reisbeoordelingswebsite. Deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt aan het beste van het beste, voor service, kwaliteit en klanttevredenheid.

Welkom in... Sankt Moritz

Heeft u zin in een luxueuze vakantie midden in de Zwitserse Alpen?
Tussen de wondermooie landschappen, prachtige besneeuwde pieken, kristalheldere meren en tal van activiteiten tijdens elk seizoen, heet Sankt Moritz u welkom op een bijzondere locatie.


Dit stadje is sinds de negentiende eeuw populair bij beroemdheden van over de hele wereld. Vandaag vindt u hier een casino, tal van spabehandelingen, een groot meer en niet minder dan 300 dagen zonneschijn per jaar! Wist u trouwens dat hier 2 keer de Olympische Winterspelen werden gehouden en 5 keer het wereldkampioenschap alpineskiën? Kom zelf de magie ontdekken!

Uw hotel

Modern en elegant... hotel Nira Alpina 4* is de perfecte plek tussen de bergen, skipistes en adembenemende natuur. Vanaf het hotel bereikt u makkelijk de kabelbaan die u naar het station op 3300 meter hoogte brengt waar u de skilatten aantrekt. Maar ook tijdens de andere seizoenen kunt u hier heerlijk wandelen en van de gezonde berglucht genieten.

Na een opwindende dag in de Zwitserse Alpen, kunt u ontspannen in de spa en gastronomisch genieten in het restaurant van het hotel. Het gedroomde adresje dus!

Uw kamer

Stap binnen in uw gezellige Standaard Kamer (24 m²) en geniet...

Van de prachtige inrichting, de tijdloze sfeer en de gezelligheid. Hier vindt u alle voorzieningen die u nodig heeft voor een verblijf in alle comfort en door de grote ramen, met panoramisch uitzicht over de vallei, wandelt u op het balkon waar u van de zon en de rust profiteert.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
of
Volwassenen
1 Volwassene
+
1 Kind
+
1 Baby

Uw pension en restaurants

Zonder lekker eten, geen geslaagde vakantie! Tijdens uw verblijf in de Zwitserse Alpen geniet u van een heerlijk ontbijt om uw dagen vol energie te starten.

Het hotel beschikt over verschillende restaurants waar u van de heerlijke gastronomie kunt genieten. Stars biedt traditionele Zwitserse gerechten met een gevarieerde selectie aan wijnen. Hier kunt u ontbijten en kiezen voor een uitgebreid diner.

De bar op het dakterras serveert internationale maaltijden en heerlijke cocktails en als u overdag zin heeft in iets lekkers, kunt u richting de bakkerij van het hotel.

Tot eind september bieden we u bij deze aanbieding een lekkere notencake aan en vanaf november een fles wijn.

Activiteiten

Verover de bergen! U profiteert van een gratis gebruik van de kabelbaan tot eind september om de prachtige uitzichten te bewonderen en de mooiste wandelingen te maken. En dankzij het gebruik van het openbaar vervoer in september, bezoekt u makkelijk de omgeving met meren, bergen, natuur en schilderachtige dorpjes. Vanaf november kunt u genieten van een voordelig tarief op de Skipass.

Na uw avonturen op de skipistes of in de omgeving, kunt u heerlijk relaxen in de spa waar tal van massages en behandelingen worden aangeboden om uw spieren, lichaam en geest weer helemaal tot rust te brengen.

Het skigebied

Uw hotel
Het skigebied van Sankt Moritz is de meest populaire vakantiebestemming in Zwitserland. Liefhebbers van wintersport halen hun hart op met meer dan 350 km aan pistes, 3 Funparks en 56 liften. Aan de oevers van de meren vindt u 200 km pistes op heuvels die perfect zijn om te langlaufen. Tenslotte kunt u hier ook wandelen over meer dan 150 km aan wandelpaden.

Praktische informatie:
- Minimale hoogte: 1720 meter
- Maximale hoogte: 3303 meter
- Aantal pistes: 88 tot 350 km
- 17 blauwe pistes, 62 rode en 9 zwarte
- 56 liften: 11 skiliften, 26 sleepliften en 19 stoeltjesliften
- 3 Snowparks
- Langste afdaling: 10 km
- Skigebied van ongeveer 32 ha

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : -15°C max : -1°C
Feb
min : -10°C max : 0°C
Mrt
min : -8°C max : 3°C
Apr
min : -3°C max : 8°C
Mei
min : 0°C max : 13°C
Jun
min : 3°C max : 18°C
Jul
min : 5°C max : 20°C
Aug
min : 4°C max : 19°C
Sep
min : 2°C max : 15°C
Okt
min : -1°C max : 10°C
Dec
min : -12°C max : -1°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit - neemt u hiervoor met ons contact op mocht u hiervan gebruik willen maken
Aantal kamers in het hotel: 70
Check-in: 15.00u
Check-out: 11.00u
Huisdieren zijn toegestaan (CHF 15 per dier per dag)

De toeristenbelasting (CHF 4 per persoon per dag) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel is uitgerust met:

  • Privé parkeren
  • Wifi
  • Kinderopvang

De kamers zijn uitgerust met:

  • Wifi
  • Satelliet TV
  • Bureau
  • Waterkoker

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Massages en behandelingen
  • Skipistes
  • Wandelingen

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven van Zürich en uw hotel bedraagt ongeveer 200 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Nira Alpina