Hotel Parc Belair 4* - Luxemburg - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • Trek naar Luxemburg voor een verblijf in de natuur
  • Luxueuze kamer in een 4* hotel
  • En ook... verken de omgeving te voet of met de fiets, de natuur is hier prachtig

Welkom in... Luxemburg

Kies voor een verblijf in de mooie, groene omgeving van Luxemburg!
Op zoek naar een rustig verblijf in de natuur? Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur? Trek naar Luxemburg voor een heerlijke vakantie vol ontspanning. Geniet ten volle van de omgeving en ga wandelen, fietsen, of lekker niets doen in de zon.

U verblijft vlak bij een park dus hoeft niet ver te gaan om zich in de natuur te begeven. Neem een boek mee en zet u op een bankje onder een boom. In het hotel profiteert u van de luxe en comfort. Kortom een heerlijk ontspannende vakantie!

Uw hotel

Het Hotel Parc Belair 4* ligt aan het Merl-Belair park in Luxemburg. Een ideale ligging om zowel de groene natuur als de leuke dorpjes in de omgeving te gaan ontdekken. Kom binnen in dit hotel en stap binnen in een wereld vol luxe en gezelligheid. De klassieke inrichting en de moderne faciliteiten zullen u bekoren.

Smul van de lekkere gerechten in het restaurant en maak er een gastronomisch verblijf van. Ontdek de stad en trek er met de auto op uit om de Burcht Vianden, het dal van 7 kastelen, de Moezel-streek en Place Guillaume II te ontdekken.

Uw kamer

U verblijft in een Superior Kamer of een Design Kamer.

De Superior Kamer (22 m²) is licht ingericht, comfortabel en functioneel. Op het terras kunt u even genieten van de zon. Voor een lekkere pauze krijgt u koffie en thee op de kamer.

Voor iets meer ruimte en comfort kiest u voor de Design Kamer (41 m²). Deze zijn ingericht met klassieke elementen met moderne faciliteiten. U profiteert hier ook van een badkamer met bad.

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension en restaurants

U verblijft op basis van een inbegrepen ontbijt.

Om u gastronomisch te verwennen krijgt u bij deze aanbieding 1x driegangenmenu voor 2 personen per nacht bij restaurant Le Bistrot Grill (exclusief drankjes). Indien u reist met kinderen, is er een kindermenu inbegrepen in dit driegangenmenu. 

Bij Le Bistrot Grill vindt u seizoensgerechten bereid met lokale producten, u eet hier op het ritme van de seizoenen. Hier hangt de sfeer van een Parijse bistro, maar dan in het hart van Luxemburg. Geniet van het heerlijke diner dat u hier aangeboden krijgt.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 57
Check-in: 14u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn toegestaan (maximaal 1 huisdier per kamer, €20 per nacht)

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uursreceptie
  • Wifi
  • Lift
  • Room service
  • Restaurant
  • Bar
  • Parking

De kamers zijn uitgerust met:

  • Televisie
  • Telefoon
  • Minibar
  • Haardroger

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Parc Belair 4*