Hotel Le Pradey 4* - Parijs - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Score volgens de reizigers bij TripAdvisor

Uw hotel

Welkom in Hotel Le Pradey 4*, een hotel recht tegenover het befaamde Louvre museum. Dit elegante en verfijnde hotel belooft een intiem en aangenaam verblijf in de stad van het licht te worden. Ga op verkenning in het moderne hotel met een design interieur, gezellige kamers met moderne meubels en een tijdloze inrichting. Geniet van een smakelijk ontbijt met veel zorg bereid en breng ontspannen momenten door in de Honesty bar van het hotel voor een fijne vakantie.

 

Gerust op vakantie in Hotel Le Pradey

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.


Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel: https://www.lepradey.com/_files/_media/28/COVID/COVID-19_Le_Pradey_FR_V2.pdf

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt
  • 1 fles wijn per kamer per verblijf

Een croissant, een pain au chocolat, wat brood, koffie en nog veel meer ... U start uw dagen met een stevig ontbijt in het hotel!

Profiteer van de roomservice en bestel tussen 12.00 en 22.00 uur een glaasje of fles wijn, een lichte maaltijd of een dessert.

 

Op de mezzanine van de bibliotheeksalon vindt u de Honesty Bar, een aangename plek waar u in alle rust een glaasje wijn, een verfrissend drankje of een cocktail kunt consumeren. 

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • 1 boottocht van 1 uur per persoon per verblijf

Uw hotel ligt in het eerste arrondissement van Parijs en is dus het ideale uitgangspunt om op ontdekking te gaan in de stad! Van de Eiffeltoren tot aan Montmartre en voorbij het Louvre: u wordt onmiddellijk ondergedompeld in de bruisende hoofdstad. Ga lekker shoppen in de Rue Rivoli of op schattenjacht in de wijk Le Marais of geniet van het zonnetje en huur een fiets of maak een gezellige wandeling in de prachtige Jardin du Luxembourg ... U zult zich niet vervelen!

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw inbegrepen excursie

Boottocht van 1 uur

Uw inbegrepen excursie

Ontdek Parijs op een andere manier tijdens een boottocht van een uur met vertrek aan de voet van de Eiffeltoren (Port de la Bourdonnais).

Praktische informatie:

- Uitleg: individuele audiogidsen in 14 talen beschikbaar

- Vertrek: elke dag van 12.00 tot 21.00 uur

- Tickets: overhandiging tijdens de check-in in het hotel

... verder lezen

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw treinreis

U kunt er ook voor kiezen om met de Thalys in tweede klas te reizen, indien u kiest voor vertrek vanuit Amsterdam of Brussel.

U heeft de mogelijkheid om een stuk bagage toe te voegen tijdens het boekingsproces. Indien u extra bagage wilt bijboeken kunt u hiervoor na uw reservering telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. In verband met veiligheidsmaatregelen raden wij u aan om tussen de 30 en 45 minuten voor vertrek van de trein op het perron aanwezig te zijn. De actueel geldende voorschriften voor de toegestane bagage kunt u vinden op de website van Thalys.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Let op: De transfer brengt u van de luchthaven naar het hotel en terug.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Let op: U dient de huurauto op te halen bij en terug te brengen naar de luchthaven.

Welkom in ... Parijs!

Volg ons op ontdekking in de Franse hoofdstad Parijs waar u een dag, een weekend, een hele week of langer kunt verblijven en nog steeds nieuwe dingen zult ontdekken, zowel in de winter als in de zomer!

 

De Eiffeltoren, een cruise op de Seine, een bezoek aan het Louvre en een wandeling op de Champs-Élysées mogen natuurlijk niet ontbreken, maar Parijs heeft nog zoveel meer te bieden. Kunst, of het nu traditioneel of innovatief en modern is, is hier een tweede natuur en ’s nachts bruisen de verschillende wijken met eclectische muziek, verschillend in iedere buurt. En wist u dat de lichtstad ook tal van oases van rust heeft met grote parken en het bos van Vicennes?

 

Ook de Parijse gastronomie zal u charmeren in de talrijke typische cafés, overdekte hallen en culinaire restaurants. Ga met ons mee en (her)ontdek de Franse hoofdstad!

Ligging

5 rue Saint Roch, Parijs, Frankrijk

De afstand tussen de luchthaven van Parijs Charles de Gaulle en het hotel bedraagt ongeveer 30 km.

De afstand tussen de luchthaven van Parijs Orly en het hotel bedraagt ongeveer 18 km.

De afstand tussen het station Gare du Nord en het hotel bedraagt ongeveer 3 km.

De metrohalte Tuileries ligt op ongeveer 2 minuten loopafstand van het hotel.

De metrohalte Pyramides ligt op ongeveer 4 minuten loopafstand van het hotel.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:

Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Om een kamer te boeken die aan uw behoeften is aangepast, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele beschikbaarheid voor u controleren.


Aantal kamers in het hotel: 28

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn toegestaan. Mogelijk zijn hier extra kosten aan verbonden. Neem contact op met het hotel indien u uw huisdier wenst mee te nemen. Alleen kleine huisdieren zijn toegestaan.
De toeristenbelasting (€ 2,88 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Conciërgedienst
  • 24-uursreceptie

Restaurants en bars in het hotel:

  • Ontbijtzaal
  • Honesty Bar

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

 

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Le Pradey 4*