First Hotel Paris 4* - Parijs - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Pak uw koffers uit in een elegant hotel, ideaal gelegen op een steenworp afstand van de Eiffeltoren
  • Verblijf in een modern ingerichte kamer of suite
  • Ga op pad en verken de stad van de liefde

Uw hotel

Om ervoor te zorgen dat u ten volste van uw stedentrip kunt genieten, hebben wij een schitterend 4* hotel geselecteerd in een prachtig Haussmannisch gebouw ... het First Hotel 4*. Open de deur van bijzondere boetiekhotel met en stap binnen in een wereld van design. De zwart-witte decoratie, vakkundig uitgelicht, speelt met contrasten en reflecties en zorgt voor een luxueuze omgeving. Een heerlijke plek voor een onvergetelijke citytrip!

 

Gerust op vakantie in First Hotel

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel engageert zich de geldende gezondheidsmaatregelen te respecteren om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Gezondheidsmaatregelen:

  • Het hotel houdt alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en volgt de adviezen van de WHO en de nationale gezondheidsorganisaties op;
  • Vloermarkering om de geadviseerde onderlinge afstand van 1,5 meter te kunnen waarborgen;
  • Aanscherping van de schoonmaakprotocollen en -frequentie, met name in de gemeenschappelijke ruimtes en contactpunten (zoals deurklinken, liftknoppen en kamersleutels);
  • Training van medewerkers op de bewustwording en het in acht nemen van de geldende maatregelen;
  • Aanwijzen van een ambassadeur die er op toeziet dat maatregelen en adviezen worden opgevolgd.

 

Meer informatie vindt u hier: https://www.firsthotelparis.com/_files/_media/366/COVID/COVID-19_First_Hotel_EN.pdf

Opmerking: De gezondheidsmaatregelen kunnen wijzigen naargelang de aanbevelingen van de overheid. Bijgevolg is het mogelijk dat de toegang tot bepaalde infrastructuren wordt beïnvloed.

... verder lezen

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Classic Kamer, Superior Kamer, Deluxe Kamer met zicht op de Eiffeltoren of Suite met zicht op de Eiffeltoren
  • Fles wijn op de kamer bij aankomst

Classic Kamer (14 M²)

Sober, elegant, modern en functioneel ... Uw Classic Kamer is de perfecte oase van rust midden in de stad waar u heerlijk kunt dromen over uw volgende dag in Parijs!

Maximale kamercapaciteit

Superior Kamer (15 M²)

Waardeer het strakke design in combinatie met klassieke elementen in deze Superior Kamer. De kamer is van alle gemakken voorzien en biedt u een comfortabele plek om uzelf 's avonds terug te trekken.

Maximale kamercapaciteit

Deluxe Kamer met zicht op de Eiffeltoren (16 M²)

Wat is er beter dan een verfijnde, comfortabele Parijse pied-à-terre met een prachtig zicht op de Eiffeltoren? Neem uw intrek in deze mooie kamer en ervaar de Parijse charme!

Maximale kamercapaciteit

Suite met zicht op de Eiffeltoren (32 M²)

Kies voor nog meer luxe en ruimte met deze suite. Hier geniet u niet alleen van de chique inrichting en alle comfort, maar ook nog eens van een adembenemend uitzicht op de Eiffeltoren. 

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen Volwassenen
4 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Ontbijt

U geniet elke dag van een vers onbijt.

In de ontbijtzaal kunt u elke ochtend terecht voor een goed ontbijt voordat u de stad gaat veroveren. U heeft voor al uw andere maaltijden de mogelijkheid om een tussenstop te maken in de vele restaurants en typische Parijse bistro's ... Bon appétit!

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw treinreis

U kunt er ook voor kiezen om met de Thalys in tweede klas te reizen, indien u kiest voor vertrek vanuit Amsterdam of Brussel.

U heeft de mogelijkheid om een stuk bagage toe te voegen tijdens het boekingsproces. Indien u extra bagage wilt bijboeken kunt u hiervoor na uw reservering telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. In verband met veiligheidsmaatregelen raden wij u aan om tussen de 30 en 45 minuten voor vertrek van de trein op het perron aanwezig te zijn. De actueel geldende voorschriften voor de toegestane bagage kunt u vinden op de website van Thalys.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom in ... Parijs!

Volg ons op ontdekking in de Franse hoofdstad Parijs waar u een dag, een weekend, een hele week of langer kunt verblijven en nog steeds nieuwe dingen zult ontdekken, zowel in de winter als in de zomer!

 

De Eiffeltoren, een cruise op de Seine, een bezoek aan het Louvre en een wandeling op de Champs-Élysées mogen natuurlijk niet ontbreken, maar Parijs heeft nog zoveel meer te bieden. Kunst, of het nu traditioneel of innovatief en modern is, is hier een tweede natuur en ’s nachts bruisen de verschillende wijken met eclectische muziek, verschillend in iedere buurt. En wist u dat de lichtstad ook tal van oases van rust heeft met grote parken en het bos van Vicennes?

 

Ook de Parijse gastronomie zal u charmeren in de talrijke typische cafés, overdekte hallen en culinaire restaurants. Ga met ons mee en (her)ontdek de Franse hoofdstad!

Ligging

2 Boulevard Garibaldi, 15e arr. Parijs, Frankrijk

De afstand tussen de luchthaven van Parijs Charles de Gaulle en uw hotel bedraagt ongeveer 41 km.

De afstand tussen de luchthaven van Parijs Orly en uw hotel bedraagt ongeveer 16 km.

De afstand tussen het treinstation Gare de Lyon en uw hotel bedraagt ongeveer 6 km.

De afstand tussen de metrohalte Cambronne (lijn 6) bevindt zicht op ongeveer 2 minuten lopen.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 43

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting (€ 2,88 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • 24-uursreceptie
  • Airconditioning
  • Bagageopslag
  • Lift
  • Wifi

Faciliteiten in de kamer:

  • Kluisje
  • Airconditioning
  • Douche
  • Haardroger
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Tv

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Franse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. 

Alle reizigers naar de Franse eilanden Guadeloupe, Martinique, Réunion, Saint-Martin, Saint-Barthélemy en Frans-Polynesië dienen voor vertrek een negatieve Covid-19 PCR-test te kunnen laten zien die niet ouder is dan 72 uur. 

Daarnaast dient u voor Guadeloupe, Martinique en Réunion een verklaring in te vullen waarin u verklaart dat u geen Covid-19-klachten heeft. Dit formulier kunt u vinden op de website van de overheid.

Voor Guadeloupe: 
http://www.guadeloupe.gouv.fr/Politiques-publiques/Risques-naturels-technologiques-et-sanitaires/Securite-sanitaire/Informations-coronavirus/Les-transports/Covid-19-les-conditions-d-entree-par-voie-aerienne-et-maritime-en-Guadeloupe

Voor Réunion:
http://www.reunion.gouv.fr/IMG/pdf/20200721_declarationsurl_honneur-2.pdf

Voor Saint-Martin en Frans-Polynesië is een reisverzekering die de kosten dekt in het geval van een eventuele coronabesmetting verplicht. 

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. First Hotel Paris 4*