The Premier Hotel 4* - New York - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • De 46e editie van de New York Marathon op zondag 1 november 2015
  • Rustig gelegen in hartje Manhattan
  • Vlakbij Times Square
  • Profiteren van een uitgebreid ontbijt voordat u de stad gaat ontdekken
  • En ook...genieten van het panoramische uitzicht vanaf Rockefeller Center!

Een klein boetiekhotel in het centrum van bruisend New York...na een lange dag kunt u helemaal tot rust komen in dit comfortabele hotel!

Welkom...in New York

We nemen u mee om The Big Apple te ontdekken!
We gaan naar New York, de stad waar alles mogelijk is en die nooit slaapt, de stad waar jaarlijks 50 miljoen toeristen komen.
Moderne musea, luxe winkels, wandelingen door Central Park, ruime keus qua eten en bewoners die u warm zullen verwelkomen...Ontdek de verschillende wijken: Little Italy of Chinatown en bezoek het Vrijheidsbeeld, sinds 1984 op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO.
Er is zoveel te doen en te zien....gaat u mee?

Uw 4* hotel

Eenmaal aangekomen zal u meteen in deze bruisende stad willen duiken...geen probleem: uw hotel is ideaal gelegen vlakbin Times Square!
U kunt vanaf hier makkelijk de voornaamste bezienswaardigheden bezoeken en u zult de chique en vintage uitsraling van dit hotel weten te waarderen.

Uw kamer

Pak uw koffers uit in een Premier Queen Kamer van ongeveer 30m².

Een oasis van rust in de stad die nooit slaapt, modern ingericht en met een adembenemend uitzicht over de verlichte gebouwen van Manhattan.
U beschikt over een luxe badkamer met douche en bad en alle benodigde voorzieningen voor een meer dan aangenaam verblijf.

Maximale capaciteit van de kamers:
Eenpersoonskamer: maximaal 1 persoon
Tweepersoonskamer: maximaal 2 personen

Let op: reserveringen met een baby kunnen helaas niet worden geaccepteerd.
Mits beschikbaar op het moment van reserveren.
Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.
De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen.
Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Uw pension & restaurant ter plaatse

Deze aanbieding is inclusief ontbijt dat wordt geserveerd in de Premier Lounge.

Tussen 7u en 10u wordt het ontbijt geserveerd.
In de Premier Lounge kunt u eveneens dagelijks profiteren van de Evening Receptions tussen 17u-19u voor uw drankjes en hapjes.

Charlotte Bar & Lounge is één van de meest populaire restaurants van New York. U kunt hier terecht voor de lunch en het diner.

Het weer

Jan
min : -2°C max : 3°C
Feb
min : -1°C max : 4°C
Mrt
min : 1°C max : 8°C
Apr
min : 6°C max : 15°C
Mei
min : 12°C max : 21°C
Jun
min : 17°C max : 26°C
Jul
min : 22°C max : 29°C
Aug
min : 20°C max : 28°C
Sep
min : 16°C max : 22°C
Okt
min : 10°C max : 17°C
Nov
min : 5°C max : 12°C
Dec
min : 0°C max : 6°C

Enkele details...

Tot uw beschikking in het hotel:

  • Receptie 24 uur per dag geopend
  • Privé parkeren
  • Kaartverkoop
  • Conciërge
  • Stomerij & wasserij
  • Strijkservice
  • Schoenenpoetsservice
  • Dagelijkse schoonmaak
  • Wifi
  • Valet parking

Praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor mindervaliden.
Aantal kamers: 125
Inchecken vanaf: 16u
Uitchecken tot: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan.

De kamers beschikken over:

  • Wifi
  • Toegang tot de Premier Lounge
  • Koffiebenodigdheden
  • Flatscreen televisie
  • Bureau
  • Haardroger
  • Kluis
  • Strijkbenodigdheden
  • Wekkerradio
  • Telefoon
  • Badkamer met bad, aparte douche & toiletartikelen

Restaurant & bar ter plaatse

  • Premier Lounge
  • Charlotte Bar & Lounge

Activiteiten ter plaatse:

  • Fitnessruimte

Wat te doen vlakbij:

  • Times Square
  • Broadway (theaters)
  • Radio City Music Hall
  • Rockfeller Center
  • Shopping op 5th avenue

Uw reis

Vluchten:
De vluchten zijn inclusief en met een reguliere-, lowcost- of chartermaatschappij.
U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.
Transfers: Exclusief.

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen voor te worden betaald.Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst 's ochtends is dus mogelijk. U kunt vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.
Gezien wij niet de vluchttijden beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :
- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).
- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Toegang

Met het vliegtuig:
- Luchthaven JFK op 27 km
- Luchthaven Newark op 26 km
- Luchthaven La Guardia op 19 km

Belangrijke informatie

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn.De administratieve formaliteiten en de reisdocumenten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden door op deze link te klikken:
http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/
Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

ESTA-reistoestemming:
ESTA (Electronic System for Travel Authorization) is een verplicht formulier dat u online moet invullen wanneer u vliegt over, een tussenlanding maakt of landt in de Verenigde Staten van Amerika. Dit is om toestemming te krijgen om Amerika binnen te komen met het VWP (Visa Waiver Program, heeft plaatsgemaakt voor de 'green card'). U moet de volgende gegevens invullen:naam, voornaam, paspoortnummer en land.
Let op: de persoon die de reservering maakt, zorgt ervoor dat de informatie op de reservering (voor het vliegticket) en op het ESTA formulier exact hetzelfde zijn.
De ESTA-reistoestemming is verplicht sinds 12 juni 2009 voor:
- passagiers wiens land deel uitmaken van het Visa Waiver programma,
- die voet zetten op Amerikaanse bodem als toerist voor een verblijf van minder dan 90 dagen,
- een tussenlanding maken wanneer zij naar een ander land reizen. In dit geval, moeten de passagiers « in transit » schrijven als eindbestemming,
- die per boor of per vliegtuig aankomen.

Reizigers moeten in het bezit zijn van de toestemming voordat ze in het vliegtuig stappen. De toestemming is 2 jaar geldig of tot de geldigheidsdatum van het paspoort.
Het formulier kan tot 72 uur voor vertrek worden ingevuld, graag vragen wij u dit zo spoedig mogelijk te doen.
Volwassenen en kinderen moeten het formulier invullen. In de meeste gevallen ontvangt u direct na bevestiging van het formulier de toestemming « toestemming goedgekeurd». Print het document uit, schrijft het toestemmingsnummer op en houdt deze informatie bij u gedurende de gehele reis.
Elke aanvraag is individueel en groepsaanvragen zijn niet mogelijk.

De naam die moet worden ingevuld moet overeenkomen met de naam die in uw paspoort staat. Vrouwen kunnen ook hun meisjesnaam invullen.
Belangrijk: sinds 8 September 2010, moet men 14$ per persoon betalen voor het formulier.
Voor meer informatie kunt u op de volgende link klikken:
https://esta.cbp.dhs.gov
Paspoort:
- Geldig paspoort, afgegeven voor 25/10/05 en 6 maanden geldig na uw retourdatum
- Voor paspoorten die zijn afgegeven na 25/10/05, is een visa verplicht (ongeveer 100 $). De aanvraag moet schriftelijk worden gedaan en worden gestuurd aan de Visa afdeling van het Amerikaanse consulaat in Brussel (Boulevard du Régent 27, 1000 Brussel).
Over het algemeen krijgt u 6 à 8 weken na aanvraag een afspraak, hou hier rekening mee wanneer u uw reis boekt.
Voyage Privé is niet aansprakelijk indien de klant niet kan reizen door aan een gebrek aan reisdocumenten.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. The Premier Hotel 4*