InterContinental London The O2 5* - Londen - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • Geniet van een verblijf in een van de nieuwste hotels in Londen - het InterContinental 02!
  • Profiteer van uw locatie: goede verbindingen naar alle bezienswaardigheden en attracties van Londen
  • Een gratis upgrade naar een Deluxe Kamer
  • En ook... Uitzonderlijk eten en drinken - bezoek de spectaculaire Sky Bar!

Welkom in... Londen

Heeft u zin in een leuke stedentrip met een geweldig hotel? Dan is deze aanbieding voor u! Dit luxe hotel ligt in het historische Royal Greenwich op het bruisende schiereiland van Greenwich. U bent 400 meter verwijderd van de metro en slechts 5 minuten lopen van Greenwich Pier. Een ideale locatie om Londen te ontdekken!

The 02 is een wereldberoemde muziek- en evenementenhal op 350 meter van uw hotel. Daarnaast geniet u van het Greenwich Park, dichtbij het hotel. Breng ook een bezoekje aan de Greenwich markt en bezoek de bekende Big Ben. Profiteer van deze geweldige plek om alles uit uw uitstapje te halen!

Uw hotel

The InterContinental London - O2 is een prachtig nieuw hotel dat ideaal is voor een stedentrip in Londen!

Het hotel heeft 453 kamers verspreid over 18 verdiepingen. Restaurants en bars zijn imponerend en stijlvol - u heeft keuzes te over. De Sky Bar is een spectaculaire plek voor een drankje.

Om na een dag vol avonturen te ontspannen kunt u gebruik maken van de Spa en dankzij de gratis wifi kunt u het thuisfront op de hoogte houden. Geniet van de moderne inrichting en de fantastische faciliteiten. Are you ready?

Uw kamer

Met deze aanbieding krijgt u een upgrade naar een Deluxe Kamer.

U heeft een fantastisch uitzicht over het historische Greenwich, de 02 Arena, de Theems en Canary Wharf. De prachtige badkamer met granieten tegels heeft een apart ligbad en inloopdouche met luxe voorzieningen.
Ontspanning in stijl!

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
2 Kinderen

Uw pension en restaurants

U begint uw dagen in Londen met een ontbijt, inbegrepen in dit aanbod. Bovendien profiteert u van een 3-gangen diner in het restaurant van de Brasserie inclusief 500 ml wijn.

Laat u verleiden door de verscheidene restaurants van dit hotel. Ontspan in de Meridian Lounge, proef een gebakje in de Market Brasserie en ga stijlvol dineren met uitzicht in het Peninsula Restaurant.
U kunt heerlijke thee drinken in de Clipper Bar en de dag afsluiten met een cocktail in de weergaloze Eighteen Sky Bar.

Activiteiten

Heeft u een volle dag gehad in de stad? Kom dan lekker tot rust in de spa en geniet van de sauna en het stoombad. Sportievelingen kunnen zich uitleven in de TechnoGym of nemen een duik in het zwembad.
Cultuurliefhebbers brengen een bezoekje aan het befaamde Tate Modern museum, het museum voor hedendaagse kunst of het bekende National History Museum. Foodies kiezen uit de vele restaurants in Londen met specialiteiten van over de hele wereld.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 453
Check-in: 15u 
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting is inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. Enkele kamers zijn beschikbaar voor mindervaliden (al gelang beschikbaarheid). Neemt u alstublieft contact met ons op mocht u hiervan gebruik willen maken.

Het hotel is uitgerust met:

  • Conciërgeservice
  • Bagageopslag
  • Valutawissel
  • 24-uursreceptie
  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Kluisje
  • Lift
  • Rookvrije kamers
  • Kranten
  • Roomservice

De kamers zijn uitgerust met:

  • Gratis wifi
  • Luxe faciliteiten
  • Bad en douche
  • Televisie

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Fitnesszaal
  • Sky Bar

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken meestal uit Brussel-Zaventem (Code: BRU) of Brussel-Charleroi (Code: CRL). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Optioneel bij te boeken indien u een verblijf met vlucht bij ons reserveert en uw vlucht arriveert op Heathrow, Stansted of Gatwick. De afstand tussen de luchthaven Heathrow en uw hotel bedraagt ongeveer een uur rijden.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het hier!

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse zaken.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. InterContinental London The O2 5*