Hotel Renaissance Amsterdam 5* - Amsterdam - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een luxueus en stijlvol hotel in het hartje van Amsterdam
  • Overnacht in een van de lichte en ruime kamers
  • Geniet van een heerlijk diner in een van de restaurants in het hotel
  • Ontdek de vele bezienswaardigheden en stop tussendoor bij een van de hippe bars in de stad

De beoordeling van onze klanten

Uw hotel

Just for you
Speciaal voor u:
  • Late check-out tot 15.00 uur
  • Parkeerplaats

Welkom in Hotel Renaissance Amsterdam 5*, een stijlvol hotel in het hartje van het centrum van Amsterdam. Dankzij de ideale ligging zijn de belangrijkste historische bezienswaardigheden, culturele schatten en hippe bars en restaurants nooit ver bij u vandaan. U zult een heerlijk verblijf tegemoet gaan in dit charmante en luxueuze hotel!
 
Gerust op vakantie in Hotel Renaissance Amsterdam
Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.
 
Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel: https://clean.marriott.com/ 

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Deluxe Kamer of Familie Kamer

DELUXE KAMER (21 M²)

Kies voor een Deluxe Kamer en geniet van een aangenaam en comfortabel verblijf in een lichte kamer. Dit is een heerlijke plek om te ontspannen na een dag vol ontdekkingen in de stad.

Maximale kamercapaciteit

FAMILIE KAMER (24 M²)

Voor meer ruimte kiest u voor de Familie Kamer. In deze elegante en lichte kamer zal iedereen zich direct thuisvoelen.

Maximale kamercapaciteit

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt
  • Dagelijks wisselende hapjes in het Koepelcafé

Geniet elke dag van een heerlijk ontbijt om vol energie aan uw dag te beginnen.

Koepelcafé
In het Koepelcafé start u uw dag met een verse kop koffie en een scala aan lekkernijen voordat u de stad gaat verkennen. Later op de dag bent u hier aan het juiste adres voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner. Maak uw maaltijd compleet met een lokaal ambachtelijk biertje of een gin-tonic van een regionale distilleerderij!
 
Restaurant Scossa
Bij Scossa geniet u van traditionele en authentieke Italiaanse maaltijden in een informele en ontspannen omgeving.
 
2b Lounge Bar
Ontspan aan het einde van de dag in een trendy sfeer in de 2b Lounge Bar, waar u geniet van muziek, speciale cocktails, zelfgemaakte pizza's en smakelijke hapjes. Ideaal om na te praten over de indrukken van de dag en uw plannen voor de volgende dag te bespreken.
 
Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Als u ook tijdens uw citytrip aan uw conditie wilt werken, kunt u terecht in de fitness van het hotel die compleet is uitgerust met moderne apparatuur. Daarnaast is er in Amsterdam zoveel te zien en te doen dat u zich geen moment zult vervelen. Ontdek de stad te voet of huur een fiets bij het hotel om de stad als een echte local te verkennen.
 
Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw treinreis

U kunt er ook voor kiezen om met de Thalys in tweede klas te reizen, indien u kiest voor vertrek vanuit Amsterdam of Brussel.

U heeft de mogelijkheid om een stuk bagage toe te voegen tijdens het boekingsproces. Indien u extra bagage wilt bijboeken kunt u hiervoor na uw reservering telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. In verband met veiligheidsmaatregelen raden wij u aan om tussen de 30 en 45 minuten voor vertrek van de trein op het perron aanwezig te zijn. De actueel geldende voorschriften voor de toegestane bagage kunt u vinden op de website van Thalys.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Opmerking: De transfer vertrekt vanaf de luchthaven.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Opmerking: U dient de huurauto op te halen op / terug te brengen naar de luchthaven.

Welkom in ... Amsterdam!

Zin in een citytrip dicht bij huis in een levendige en kleurrijke stad? 
Ga dan richting Amsterdam en ontdek de highlights van de Nederlandse hoofdstad! Tussen rust en eenvoud zal deze trendy stad vol activiteiten, een prachtige omgeving en rijke gastronomie u zeker blijven boeien. 

 

Maak een boottocht op de wereldbekende grachten, ontdek het Koninklijk Paleis op de Dam, huur een fiets om door de charmante straatjes van de stad te rijden, breng een bezoek aan de bloemenmarkt en vergeet het Rijksmuseum of Van Goghmuseum niet ... Amsterdam heeft zoveel te bieden. Van deze stad krijgen wij nooit genoeg!

Ligging

Roland B.V. Kattengat 1 Amsterdam, Nederland

De afstand tussen de luchthaven Amsterdam Schiphol en uw hotel bedraagt ongeveer 20 km.

De afstand tussen het treinstation Amsterdam Centraal en uw hotel bedraagt ongeveer 500 meter.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting (7% van het totaalbedrag + € 3,00 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 
Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.
 
Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Wifi
  • Airconditioning
  • Conciërgedienst
  • 24-uursreceptie
  • Meertalig personeel

Faciliteiten in de kamer:

  • Airconditioning
  • Haardroger
  • Kluisje
  • Tv

Restaurants en bars in het hotel:

  • Koepelcafé
  • Restaurant Scossa
  • 2b Lounge Bar

Activiteiten bij het hotel:

  • Fitness

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Nederlandse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Alle reizigers die vanuit de provincie Antwerpen komen worden bij aankomst in Nederland geacht om gedurende een periode van 10 dagen in zelfquarantaine te gaan.

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/nederland

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Renaissance Amsterdam 5*