Hotel Augusta Club & Spa 4* - Adults only - Lloret de Mar - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van de voordelen van een hotel exclusief voor volwassenen en beleef een onvergetelijk verblijf
  • Trakteer uzelf op één of meerdere behandelingen in de spa en ontspan
  • Verwen uw smaakpapillen met overheerlijke pittige Spaanse gerechten in het restaurant
  • Logeer op wandelafstand van het strand in Lloret de Mar aan de Costa Brava

De beoordeling van onze klanten

Uw hotel

Just for you
Speciaal voor u:
  • Glaasje cava bij aankomst
  • Late check-out tot 14 uur indien beschikbaar

Welkom in het Hotel & Spa Augusta Club 4* - Adults Only, een boetiekhotel dat perfect is voor een onvergetelijke strandvakantie aan de Costa Brava.

 

Dit hotel ademt een moderne en rustgevende sfeer uit en werkt volgens het Slow Travel principe. Hier kunt u lichaam en geest tot rust brengen met een holistische behandeling in de spa, een ruim aanbod aan wellness en reflexologie. Neem deel aan een yoga- of pilatesles en kom tot rust op het strand of aan de rand van het zwembad. In het buffetrestaurant vindt u gezonde mediterrane gerechten om uw wellnessvakantie compleet te maken.

 

Gerust op vakantie in Hotel & Spa Augusta Club 4* - Adults Only

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust.

Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Standaard Kamer met Slow Privilege Pakket

Standaard Kamer met Slow Privilege Pakket

De Standaard Kamers zijn op een harmonieuze en verzorgde manier ingericht zodat u kunt genieten van een rustgevende vakantie. Ontspan in uw gezellige cocon met uw reisgezelschap en profiteer van een prettige vakantie!

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Volpension (exclusief drankjes, water en wijn inbegrepen tijdens de maaltijd van 19/07 tot 25/08)

Om u een verblijf in alle comfort aan te bieden, geniet u van volpension (ontbijt, lunch en diner in het hoofdrestaurant, exclusief drankjes, water en wijn inbegrepen tijdens de maaltijd van 19/07 tot 25/08).

In het restaurant van het hotel proeft u van een heerlijke en gezonde mediterrane keuken in een elegante omgeving. De maaltijden worden aangeboden in buffetvorm met live cooking en worden bereid met uiterst verse seizoensingrediënten.

 

In het gezellige café kunt u tussen de maaltijden door terecht voor een lichte snack en een verfrissend drankje. Tijdens de zomermaanden geniet u van uw maaltijd in de tuin of aan de rand van het zwembad.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • Exclusieve yogalessen voor Voyage Privé klanten tijdens uw verblijf
  • 1x toegang tot de spa per persoon per verblijf

De schitterende spa van het hotel is voorzien van een verwarmd binnenzwembad, sauna, hamam en hydrotherapiedouches. In de chill-out ruimte komt u helemaal tot rust met een ontspannen muziekje op de achtergrond.

 

Kies uit het uitgebreide aanbod van holistische massages en behandelingen om uw lichaam en geest tot rust te brengen. Het Slow Travel principe zorgt ervoor dat u alle stress kunt vergeten dankzij de speciale activiteiten, zoals yoga, beach yoga, watsu, pilates, reflexologie, ademhalingstechnieken en nekmassages.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom in ... LLoret de Mar!

De maritieme bestemming Lloret de Mar biedt alles voor een onvergetelijke vakantie aan de Costa Brava! Op zonnige dagen kunt u heerlijk genieten op een van de stranden, zoals Fenals, Santa Cristina en So Boadella.

 

Lloret de Mar is omgeven door ongerepte natuur die u kunt verkennen tijdens een wandeling op een van de vele wandelpaden. Vanuit de heuvels ziet u hoe hemel en zee aan de horizon samenvloeien tot één magnifieke blauwe tint.

 

In de gezellige straten van de historische wijk van de stad leert u meer over de fascinerende geschiedenis van de stad. ’s Avonds mag u rekenen op een feestelijke ambiance en memorabele momenten …. Staan uw koffers al klaar?

Het weer

Jan
min : 3°C max : 13°C
Feb
min : 2°C max : 16°C
Mrt
min : 5°C max : 19°C
Apr
min : 6°C max : 19°C
Mei
min : 11°C max : 24°C
Jun
min : 15°C max : 27°C
Jul
min : 17°C max : 29°C
Aug
min : 18°C max : 31°C
Sep
min : 14°C max : 26°C
Okt
min : 11°C max : 23°C
Nov
min : 5°C max : 16°C
Dec
min : 2°C max : 13°C

Ligging

Carrer dels Mestres, 6,Lloret de Mar, Espagne Lloret de Mar, Spanje

De afstand tussen de luchthaven van Bacelona El Prat en uw hotel bedraagt 110 km.

De afstand tussen de luchthaven van Girona en uw hotel bedraagt 40 km.

De afstand tussen de luchthaven van Reus en uw hotel bedraagt 200 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 172

Check-in: 13:00
Check-out: 10:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.
 
Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Wifi
  • Airconditioning
  • Bagageopslag
  • 24-uursreceptie
  • Wasservice
  • Medische service
  • Meertalig personeel

Faciliteiten in de kamer:

  • Kluisje
  • Tv
  • Airconditioning
  • Badjassen
  • Koelkast

Restaurants en bars in het hotel:

  • Koffiebar met terras
  • Hoofdrestaurant

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembad
  • Binnenzwembad
  • Spa
  • Fitness
  • Entertainment voor volwassenen (overdag en/of ‘s avonds)

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Spaanse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Alle reizigers zijn verplicht bij aankomst in Spanje een negatieve COVID-19 PCR-test kunnen laten zien. Deze test moet maximaal 72 uur voor inreis zijn afgenomen en er dient een Engelse vertaling op te staan.

Daarnaast dienen alle reizigers voor aankomst een Health Control Form in te vullen op de volgende website: https://www.spth.gob.es/. Vervolgens ontvangt u een QR-code die u dient te laten zien bij aankomst. 

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie: 
https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/spanje

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Augusta Club & Spa 4* - Adults only