Algarve Casino 5* - Portimao - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Geniet van een unieke locatie aan de Portugese kust met een mooi uitzicht op het strand en de zee
  • Het Casino, naast het hotel, nodigt u uit voor momenten vol van plezier
  • Breng onvergetelijke dagen door in de Algarve!

Welkom in... Portimao

Dit hotel is gelegen in het hart van Praia da Rocha en dicht bij de verschillende toeristische voorzieningen, zoals golfbanen, jachthavens, waterparken en avondentertainment. Het ligt verder op 1 minuut lopen van het strand en biedt een schilderachtig uitzicht op de Atlantische oceaan en de gouden zandstranden.

Het Hotel Algarve Casino combineert op unieke wijze comfort, verfijning, animatie en ontspanning.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1500 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotel

Het Hotel Algarve Casino is een 5-sterren hotel dat beschikt over uitgebreide faciliteiten voor zijn gasten.

Het hotel biedt een unieke gastronomische ervaring bij het Aladino restaurant, waar u live-optredens en internationale kunstenaars te zien krijgt terwijl u geniet van uw eten en van het prachtige uitzicht op zee.

Bezoek ook het casino waar u de mogelijkheid wordt geboden om uw geluk te beproeven in vele speelautomaten en speeltafels, maar waar u ook kunt genieten van verschillende shows.

Daarnaast beschikt het hotel over een uitstekend wellness-centrum met buitenzwembad met verwarmd zeewater, een sauna, Turkse baden en massages.

Uw kamer

U verblijft in een kamer met uitzicht op zee

Alle kamers zijn smaakvol ingericht en voorzien van een badkamer, met badjas en haardroger. De kamers beschikken over een telefoon, satelliet of kabel, radio, internet, minibar, kluis, verwarming, airconditioning en een betegelde vloer. Alle kamers hebben zeezicht met balkon of terras.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Baby

Uw pension en restaurants

Geniet van een inbegrepen halfpension (ontbijt en diner, exclusief drankjes)

In het elegante Amendoeiras Restaurant staan regionale en internationale gerechten op het menu, die worden bereid met verse streekproducten. Zodiaco Restaurant biedt snacks en lichte maaltijden bij het zwembad.

Activiteiten

Tot de luxe voorzieningen van het hotel behoren 2 buitenzwembaden, die worden omgeven door weelderige tuinen. Voor kinderen zijn er een speeltuin en een recreatieruimte beschikbaar. U kunt uw conditie op peil houden in het fitnesscentrum om daarna lekker te ontspannen in het wellnesscentrum.

In de zomer worden er diverse activiteiten op het strand georganiseerd.

Silves en Lagos liggen op minder dan 30 kilometer afstand.

Het weer

Jan
min : 9°C max : 15°C
Feb
min : 10°C max : 16°C
Mrt
min : 11°C max : 18°C
Apr
min : 13°C max : 20°C
Mei
min : 14°C max : 22°C
Jun
min : 18°C max : 25°C
Jul
min : 20°C max : 28°C
Aug
min : 20°C max : 28°C
Sep
min : 19°C max : 26°C
Okt
min : 16°C max : 22°C
Nov
min : 13°C max : 19°C
Dec
min : 10°C max : 15°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 208
Check-in:  14.00u
Check-out: 12.00u
Huisdieren zijn toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen. Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Het hotel beschikt over:

  • 24 uurs receptie
  • airconditioning
  • bar
  • ontbijtbuffet
  • lift
  • familiekamers
  • gratis parkeren
  • tuin
  • verwarming
  • Bagagedepot
  • restaurant
  • kluis
  • Winkels bij het hotel

De kamers zijn uitgerust met:

  • bad
  • Badjas en een haardroger
  • Telefoon
  • Tv satelliet of kabel
  • radio
  • internet-verbinding
  • minibar
  • kluis
  • verwarming
  • airconditioning

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken meestal uit Brussel-Zaventem (Code: BRU) of Brussel-Charleroi (Code: CRL). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Optioneel indien u kiest voor een aanbieding met vlucht.
De afstand tussen de luchthaven Faro en uw hotel bedraagt 74 km.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het hier!

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse zaken.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Algarve Casino 5*