Hotel Palace Bellevue 4* - Kroatië - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Profiteer van de uitstekende ligging in het historische centrum en niet ver van het strand
  • Neem plaats in een van de lichte en ruime kamers die comfortabel en gezellig zijn ingericht
  • Leg uw smaakpapillen in de watten in het hotelrestaurant en ga dansen op het zomerterras
  • Ontdek Abbazia, een stad met de charme van weleer die de sfeer van Oostenrijk-Hongaarse Riviera weerspiegelt

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Uw hotel

Het Hotel Palace Bellevue 4* in het centrum van Opatija onderscheidt zich van andere hotels door zijn klasse en elegantie, door zijn verfijnde interieur en hoge plafonds en door een uniek uitzicht op de zee. Het hotel telt 87 kamers en torent in al zijn grootsheid boven de hoofdstraat van de stad, wat zorgt voor een setting die het symbool is geworden van de stad.

 

Het hotel is een historisch gebouw met architecturale elementen uit de neobarokke stijl. Het onderging onlangs een opknapbeurt en de kwaliteit van de diensten werd verbeterd. In de kamers vindt u nu extra voordelen en er is een oplaadstation voor elektrische auto's (Tesla Destination Charger).  

 

Gerust op vakantie in Hotel Palace Bellevue

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel.

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Superior Kamer met zeezicht en balkon

Superior Kamer met zeezicht en balkon (15 M²)

De Superior Kamer staat garant voor een verblijf in alle luxe en biedt een prachtig uitzicht op de blauwe zee en het hoofdstrand van de stad. De badkamer beschikt over een bad of douche en verder geniet u van de nodige voorzieningen voor een geslaagde vakantie. 

 

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
of
Volwassenen
1 Volwassene
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Halfpension (exclusief drankjes)

Deze vakantie geniet u van een verblijf op basis van halfpension (exclusief drankjes).

In het Hotel Palace Bellevue zal de smakelijke keuken uw smaakpapillen doen reizen.  Breng de avond buiten al dansend door op het zomerterras met leuke muziek. Als u liever het dynamische ritme en de drukte van de stad even achter u laat, kunt u een drankje bestellen bij de cocktailbar. En het restaurant van het hotel is de perfecte plek om heerlijk te dineren. In dit hotel vindt u zowel buffet- als à-la-cartegerechten!

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

In de spa van het hotel vindt u een groot binnenzwembad met zeewater en de relaxzone, een oase van rust waar u heerlijk kunt ontspannen. Laat daarna lichaam en geest tot rust komen in de Turkse of Finse sauna, of trakteer uzelf op een massage of schoonheidsbehandeling. Bovendien stelt het hotel ook een fitness met volledig nieuwe apparatuur ter beschikking van de hotelgasten.

 

Ook de ligging van het hotel belooft u een schitterend verblijf: u bevindt zich in het centrum van Opatija en op slechts enkele minuten wandelen van Slatina, het hoofdstrand van de stad. Hier vindt u alles wat u nodig heeft voor een geslaagde namiddag: parasols, ligstoelen, watersporten en verschillende barretjes en restaurants.

 

Tot slot worden er regelmatig ook activiteiten voor volwassenen georganiseerd en is er avondentertainment in bepaalde periodes van het jaar!

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

 

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u, indien beschikbaar, in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom in ... Opatija!

Aan de Adriatische Kust, in de baai van Kvarner, ligt het gezellige stadje Opatija, waar u een harmonieuze mix vindt van klassieke en moderne elementen.

Laat u verkwikken door de zuivere zeelucht en geniet van mooie wandelingen door de parken en langs kustpaden. Voor een luilekkere dag vindt u in de stad ook een langgerekt strand.

Geniet u graag in alle rust? Leg dan uw handdoek in een van de kleine baaien in de buurt. De omgeving is een perfecte combinatie van natuurlijke pareltjes en historische plekjes.

Pak uw koffers, we nemen u mee!

Ligging

Ul. Maršala Tita 144-148, 51410, Opatija, Croatie Opatija, Kroatië

De afstand tussen de luchthaven van Rijeka en het hotel bedraagt ongeveer 41 km.

De afstand tussen de luchthaven van Pula en het hotel bedraagt ongeveer 83 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 87

Check-in: 14:00
Check-out: 11:00

Huisdieren zijn niet toegestaan.
De toeristenbelasting (€ 1,90 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Airconditioning
  • Lift
  • Conciërgedienst
  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wifi
  • Meertalig personeel

Faciliteiten in de kamer:

  • Balkon of terras
  • Haardroger
  • Tv
  • Airconditioning
  • Minibar

Restaurants en bars in het hotel:

  • Restaurant
  • Cocktailbar
  • Strauss Café

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Fitness
  • Sauna

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

 

Opgelet: Voor bestemmingen waar bezoekers in quarantaine moeten bij terugkomst is geen annulering mogelijk.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Palace Bellevue 4*