Radisson Blu Beke Hotel 4* - Boedapest - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • Vernieuwd, gerenoveerd, opnieuw uitvonden: het Radisson Blu Beke Hotel heet u welkom
  • Logeer in dit prachtige 4* hotel op een ideale locatie in het stadscentrum
  • Kom heerlijk tot rust in uw moderne en stijlvolle Superior of Executive Kamer
  • Start uw vakantie met een welkomstdrankje en begin elke dag met een heerlijk ontbijt

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom in... Boedapest

Bent u al eens in de 'Parel aan de Donau' geweest?
Met 2 Unesco Werelderfgoed sites, ongeveer 100 thermale bronnen en 12 luxueuze spa's, Romeinse ruïnes en Turkse baden, heeft Boedapest alles in huis om u te verbazen! De Hongaarse hoofdstad wordt in 2 delen verdeeld door de Donau, het traditionele Boeda en het moderne Pest. Behalve adembenemende architectuur, weelderige paleizen, fascinerende musea en groene parken, vindt u hier ook een waaier aan restaurants, bars en winkels.

De Burcht van Boedda is het oude koninklijk paleis op de kasteelheuvel en de thuishaven van musea zoals het Nationaal Museum, het Ludwig Museum en het Historisch Museum. Het Vissersbastion biedt dan weer een fantastisch uitzicht op de stad!
Laat u betoveren...

Kerstmis in Boedapest

Welkom in... Boedapest
Tussen 9 november en 1 januari wordt uw verblijf in Boedapest extra bijzonder!
Bezoek de kerstmarkten en het Winter Festival als u op zoek bent naar een uniek en origineel geschenk, ga richting het Vörösmarty plein om de magische kerstsfeer op te snuiven en proef van de heerlijke hapjes en drankjes. Dit plein ligt in het hartje van de stad rechtover het prestigieuze Café Gerbeaud. De typische kerststalletjes bieden alles aan wat u kunt wensen en meer, en de hele stad wordt versierd met oneindig veel sprankelende lichtjes! De eindejaarsperiode was nog nooit zo betoverend!

Uw hotel

Kom met ons mee naar één van de oudste en meest elegante hotels in Boedapest! Het Radisson Blu Beke Hotel 4* werd gebouwd in 1913 en heeft een prachtige, historische façade. Maar dat wil niet zeggen dat u hier een stap terug in de tijd zet, want eens binnen wordt u begroet door een trendy, stijlvolle en luxueuze sfeer.


Hier kunt u moderniteit, een prachtig design en comfortabele kamers verwachten die uitgerust zijn met de nieuwste technologie. Lekker eten in stijl, heerlijk relaxen met een drankje of de prachtige omgeving verkennen: dit is de perfecte uitvalsbasis!

Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd, er wordt verwacht dat de werkzaamheden klaar zullen zijn in april 2019. De renovaties worden enkel overdag uitgevoerd op afgesloten verdiepingen om de hinder te beperken.

Uw kamer

U verblijft in een Superior Kamer of Executive Kamer.

Superior Kamer

Deze charmante en elegante kamer zal u betoveren met zijn zachte kleuren, warme materialen zoals hout en fantastische voorzieningen. Start de dag met een lekker kopje koffie dat u zelf klaarmaakt in uw Nespresso machine.

Executive Kamer

De ruime Executive Kamers zijn eveneens voorzien met moderne faciliteiten zoals een TV, wifi en meer. Hier vindt u een luxueuze en gezellige inrichting met warme kleuren, de ideale plek om bij te komen van uw avonturen in de straten van de Hongaarse hoofdstad.
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Deze aanbieding is inclusief ontbijt.

Speciaal voor u: Welkomstdrankje bij aankomst in het Zsolnay Café

Het Olive’s Restaurant is de plek waar u geniet van een uitgebreid ontbijt in een gezellig kader. Als u op zoek bent naar een innovatieve en verfijnde keuken, moet u richting het Zsolnay Café op de eerste verdieping van het hotel. Net als het interieur, werden ook traditionele gerechten hier heruitgevonden! En eens u het hotel buiten stapt, vindt u tal van restaurants, cafés en meer!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Ligging

Budapest, Teréz krt. 43, 1067 Hongarije

De afstand tussen de luchthaven van Boedapest en uw hotel bedraagt 21,6 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit - neemt u hiervoor met ons contact op mocht u hiervan gebruik willen maken
Aantal kamers in het hotel: 135
Check-in: 14.00u
Check-out: 12.00u
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing. 

Het hotel beschikt over*:

  • Wifi
  • Souvenirwinkel
  • Overdekt parkeren (23 euro per dag)
  • Vergaderzalen
  • Was- en strijkservice
  • Roomservice (24u/24)

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Airconditioning
  • TV
  • Wifi
  • Minibar
  • Nespresso machine
  • Kluis
  • Strijkijzer

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Radisson Blu Beke Hotel 4*