Vice Versa 4* - Parijs - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Dit boetiekhotel is echt uniek, met een duivels innemende stijl – de Zeven Hoofdzonden
  • Elke zonde komt als thema naar voren, van de vloer tot aan het plafond
  • Uitstekende service en leuke extra's zorgen voor niet alleen voor een bijzondere stijl, maar ook een fantastisch verblijf
  • En ook... Dankzij de goede ligging bereikt u snel alle bezienswaardigheden, evenals winkelcentrum Beaugrenelle voor een dagje winkelen!

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom in... Parijs!

Het Vice Versa Hotel Parijs is praktisch gelegen, vlakbij het Parc des Expositions en het Palais des Congrès.

Binnen enkele minuten bereikt u te voet de metro (lijn 8 "Boucicaut", lijn 12 "Porte de Versailles" of "Convention"), die u met alle attracties, een winkelcentrum (Beaugrenelle) en de zakendistricten van de hoofdstad verbindt.

Parijs heeft zijn bezoekers veel te bieden: het ijzeren icoon dat de wolken doorsteekt - de Eiffeltoren, de enorme Arc de Triomph die de wacht houdt voor de glamoureuze Champs-Élysées, de waterspuwende kathedraal de Notre-Dame, met lampjes verlichte bruggen over de Seine en art-nouveaucafés met hun terrassen zitten vast geprent in het denkbeeld van eenieder die de stad heeft bezocht – en eenieder die de stad nog gaat bezoeken. Maar ondanks deze eerste indrukken is het landschap van Parijs dynamisch: er zijn vele moderne en hedendaagse iconen te vinden, van het industriële Centre-Pompidou tot aan de verticale tuin Mur Végétal die bijdraagt aan de elegantie van het Musée du Quai Branly.    

Uw hotel

Bij binnenkomst van het Vice Versa Hotel waant u zich in het paradijs... U wordt welkom geheten in een sneeuwwitte lounge, gemeubileerd met comfortabele zetels om te relaxen.

Het hotel heeft 37 kamers verspreid over zeven etages, elk met het thema van een van de Zeven Hoofdzonden. Deze komen terug in het decor, van de vloerbedekking tot aan het plafond. Zwichten zult u voor Gulzigheid. Gierigheid komt terug in de vorm van talloze bankbiljetten verspreid over muren en plafond.

De passie voor Toorn is rood en zwart getint, gedecoreerd met gesprayde plaatjes en patronen van revolvers op het tapijt. Ondergedompeld in Trots wordt u in de sfeer van een Etruskisch paleis vol met goud, standbeelden en marmeren vloeren. Gevoelens van Nijd worden met Jaloezie uitgelokt door het gebruik van duidelijk Parijse modeaccessoires. Met Luiheid zult u proeven van het genot van ontspannende rustieke setting. En in het heetst van de strijd kunt u lekker los gaan te midden van het roze en zwart van Lust!

Uw kamer

Met deze aanbieding verblijft u in een Classic Kamer. 

En speciaal voor u: een welkomstdrankje.


De Zeven Hoofdzonden op zeven verschillende verdiepingen, voor welke kiest u? Op elke etage van het Vice Versa Hotel te Parijs duikt u in een andere wereld, maar elk een zondige. Met haar karakteristieke vernuft ontwierp en decoreerde Chantal Thomass alle kamers, van de gordijnen tot aan het plafond. Alle elementen maken deel uit van het gedurfde en originele ontwerp in de context van het thema van de verdieping.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
1 Baby

Uw pension en restaurants

Bij deze aanbieding is uw ontbijt inbegrepen.
Het ontbijt van het Vice Versa Hotel Parijs zal uw ogen doen fonkelen en uw mond doen watertanden! In de setting van de zonde gulzigheid, zult van u het uitgebreide ontbijt ongetwijfeld genieten.

Honesty Bar
Stelt u uw eigen cocktail samen: een origineel concept gebaseerd op vertrouwen. 24/7 geopend met Happy Hour tussen 18:00 en 20:00 uur.

Activiteiten

Tot slot voor optimaal genot: u kunt genieten van een bezoek aan de hamam, het stomende hellevuur in tinten van rood en zwart. Gelegen in de kelder van het hotel en dagelijks geopend van 9:00 tot 22:00 uur. Een bezoek gaat op afspraak, zodat u in alle rust en privacy kunt relaxen.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 37 
Check-in: 15:00 uur  
Check-out: 12:00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting (2,48 euro per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.

Enkele kamers zijn beschikbaar voor mindervaliden (al gelang beschikbaarheid). Neemt u alstublieft contact met ons op mocht u hiervan gebruik willen maken.

Het hotel is uitgerust met:

  • Cadeauwinkel
  • Lift
  • Kranten
  • Roomservice
  • Versneld in- en uitchecken
  • 24-uursreceptie
  • Er is geen parkeergelegenheid van het hotel

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Verwarming
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Activiteiten bij het hotel:

  • Hamam
  • Massage (toeslag)
  • Strijkservice (toeslag)
  • Stomerij (toeslag)
  • Wasserij (toeslag)
  • Fietsverhuur (toeslag)
  • Autoverhuur (toeslag)

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven Orly en uw hotel bedraagt 15 km. De afstand tussen de luchthaven Charles de Gaulle en uw hotel bedraagt 38 km. De afstand tussen Gare de Nord en uw hotel bedraagt 10 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Vice Versa 4*