Xperience Sea Breeze Resort 5* - Sharm El-Sheikh - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Uw hotel

Just for you
Speciaal voor u:
  • Vroege check-in vanaf 12.00 uur

Voor uw volgende vakantie staat u een fantastisch 5* resort met privéstrand aan de Rode Zee te wachten! In het Xperience Sea Breeze Resort worden service, comfort en een puur gevoel van welzijn samengebracht. Een excellente service, een all-inclusiveformule, ruime en moderne kamers, uitstekende restaurants en zwembaden ... alles is aanwezig voor een onvergetelijke vijfsterrenvakantie!

 

Gerust op vakantie in Xperience Sea Breeze Resort

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Standaard Kamer met zeezicht, Deluxe Kamer met zeezicht of upgrade naar Standaard Kamer met gedeeltelijk zeezicht of zicht op het zwembad

Standaard Kamer met gedeeltelijk zeezicht of zicht op het zwembad

De Standaard Kamers zijn comfortabel en ruim en beschikken over de nodige voorzieningen.

 

Dankzij de upgrade geniet u bovendien vanaf uw balkon of terras van gedeeltelijk zeezicht of van een uitzicht op het zwembad van het resort (afhankelijk van de beschikbaarheid).

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Standaard Kamer met zeezicht

De Standaard Kamers met zeezicht worden gekenmerkt door een klassiek design en een aangename sfeer. U vindt hier al het comfort dat u nodig heeft om van uw vakantie te kunnen genieten.

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby

Deluxe Kamer met zeezicht

Wilt u uw verblijf echt helemaal perfect maken? Kies dan voor een ruime Deluxe Kamer met zeezicht en veel lichtinval en geniet van dat tikkeltje extra. Dit wordt een onvergetelijke vakantie!

 

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • All inclusive
  • Kerst- en/of nieuwjaarsgaladiner (exclusief drankjes) bij verblijf op 24/12 en/of 31/12
  • 1x toegang tot het Barbecue Restaurant per verblijf

Beleef een vakantie zonder zorgen dankzij de all-inclusiveformule.

Ontdek het excellente aanbod aan eten en drinken in het Xperience Sea Breeze Resort.

 

In het hoofdrestaurant Tiran kunt u van heerlijke wereldgerechten in buffetvorm proeven.

 

In het à-la-carterestaurant van het resort, 'Elements', hangt een romantische sfeer en krijgt u tal van specialiteiten op uw bord met een prachtig uitzicht op zee.

 

Verder zijn er drie poolbars, een beachbar, een lobbybar en een Zen Bar, waar u uw dorst kunt lessen met een heerlijke cocktail of een ander verkoelend drankje.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Kerst- en/of nieuwjaarsgaladiner bij verblijf op 24/12 en/of 31/12

Uw kamer

Op vakantie tijdens de feestdagen? Vier gezellig Kerstmis op 24 december en/of nieuwjaar op 31/12 met een galadiner (exclusief drankjes), inbegrepen bij deze aanbieding.

Activiteiten

Ontspant u zich graag of bent u liever actief bezig op vakantie? In dit resort zijn beide mogelijk!

 

Duik in een van de zwembaden (waarvan er 3 verwarmd worden in de winter), ontdek de spa met onder andere jacuzzi en sauna of neem plaats op het mooie privéstrand ...

 

Sportievelingen kunnen de watersportactiviteiten uitproberen of een work-out doen in de fitness.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Collectieve transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn inbegrepen voor aanbiedingen met vlucht.

Welkom in ... Sharm El-Sheikh!

Zin in een nieuwe omgeving en zonneschijn?

 

Sharm el Sheikh ligt op het zuidelijke uiteinde van het driehoekige schiereiland Sinaï, tussen de indrukwekkende Sinaïberg en het helderblauwe water van de Rode Zee. Dit deel van de kust heeft een maritieme geschiedenis die teruggaat tot de tijd van de farao's. Deze stad staat garant voor een vakantie met veel afwisseling tussen cultuur en ontspanning.

 

De diepe kloof tussen het Arabische schiereiland en het Afrikaanse continent, met kleurrijke en spectaculaire koraalriffen die wemelen van het zeeleven, heeft reizigers al eeuwen weten te fascineren.

 

Egypte is een land van contrasten; u vindt er zowel oud als modern, zowel groen als dor. Het hedendaagse leven wordt er gecombineerd met het erfgoed.

Ligging

Shark’s Bay Sharm El-Sheikh, Egypte

De afstand tussen de luchthaven van Sharm El-Sheikh en het hotel bedraagt ongeveer 11 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 284

Check-in: 14:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Airconditioning
  • Conciërgedienst
  • Wifi
  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Faciliteiten in de kamer:

  • Balkon
  • Tv
  • Minibar
  • Kluisje
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Haardroger
  • Airconditioning

Restaurants en bars in het hotel:

  • Hoofdrestaurant Tiran
  • A-la-carterestaurant Elements
  • Verschillende bars: 3 poolbars, 1 lobbybar, 1 beachbar en 1 zenbar

De maaltijden die zijn inbegrepen in de all-inclusiveformul, worden geserveerd in het hoofdrestaurant.

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Privéstrand
  • Buitenzwembad

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid. 

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de overheid van Egypte haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Reizigers dienen bij aankomst een inreiskaart in te vullen en een bewijs van een geldige reisverzekering te kunnen tonen. Er vinden gezondheidscontroles plaats met temperatuurmetingen, en afhankelijk van de uitkomsten vindt verder onderzoek plaats. 

Vanaf 1 september zijn alle reizigers verplicht om een negatief COVID-19-testresultaat te laten zien (PCR-test) voor aankomst in Egypte (Caïro, Sharm El-Sheikh, Hurghada en Masa Alam). Dit testresulaat mag niet ouder zijn dan 72 uur en dient afkomstig te zijn van een labaratorium dat is gecertificeerd in het land van vertrek. 

Reizigers die aankomen op de luchthavens van Hurghada, Sharm El Sheikh, Marsa Alam of Taba en die geen PCR-testcertificaat hebben, kunnen bij aankomst een test ter plaatse uitvoeren. Let op: kosten van de test  bedragen $30 per persoon (gratis voor kinderen tussen 0 en 6 jaar) en de betaling dient ter plaatse voldaan te worden.

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/egypte

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Xperience Sea Breeze Resort 5*