Hotel Bristol Opatija 4* - Opatija - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • Verblijf in een elegant hotel met een Ooostenrijks-Hongaars stijl
  • De fantastische locatie in het stadscentrum tussen restaurants, parken en stranden
  • Plan een moment voor uzelf in in het wellnesscenter
  • En ook... ontdek Kroatië door middel van een huurwagen en zoek de mooiste plekjes op!

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom in... Opatija!

Heeft u zin om te vertrekken naar een zonovergoten bestemming? Richting Kroatië dan maar, en meer specifiek: richting Opatija. Opatija is een kuststad aan de Adriatische Zee in het Kroatische deel van Istrië. Tegenwoordig is deze plaats een populaire vakantiebestemming geworden.

In de omgeving staan nog veel 19e-eeuwse villa's en grand hotels, voornamelijk in neoklassieke en barok architectuur. De aangename temperaturen, het strand vlakbij en het levendige stadje maken van deze plaats een topbestemming. Hebben we u kunnen overtuigen?

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1500 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw 4* hotel

Welkom in het Hotel Bristol Opatija 4*, een luxueus etablissement in het hart van de stad op slechts 300 meter van het strand en op 4 kilometer van de beroemde boulevard Lugomar. In het centrum van Opatija heeft u tal van schatten die u zonder moeite kan gaan opzoeken.

Bereid u voor op een charmant hotel, met een Oostenrijks-Hongaarse inrichting, de authentieke stijl werd behouden met moderne faciliteiten voor het nodige comfort. Dit hotel biedt een perfecte balans tussen traditie en wellness te midden van een mooie omgeving.

Uw kamer

Uw nachten in Opatija brengt u door in een Superior kamer (20 m²).

Deze kamer verwelkomt u in een gezellige sfeer met voldoende ruimte en veel lichtinval. In elke kamer kan u genieten van een sensationeel uitzicht op de beroemde parken van Opatija met op het einde van het plaatje het blauwe water van de zee.

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen

Uw pension en restaurants

Uw dagen in Opatija worden gekleurd door een halfpension formule (exclusief dranken), inbegrepen in dit aanbod.

U wordt uitgenodigd om uw ontbijt en het diner te nuttigen in het Café Palme, een klassevol restaurant. Geniet van deze culinaire pauze en proef van verschillende gerechten door het aangeboden buffet, zowel continentale als lokale specialiteiten.

Activiteiten

Dankzij uw centrale locatie heeft u de mogelijkheid om de pracht en praal van Opatija op te zoeken. Waneer u dan terugkomt in het hotel, kan u een massage reserveren in het wellnesscentrum voor een ontspannend moment.

Het weer

Jan
min : 3°C max : 7°C
Feb
min : 4°C max : 8°C
Mrt
min : 6°C max : 11°C
Apr
min : 10°C max : 16°C
Mei
min : 14°C max : 21°C
Jun
min : 17°C max : 24°C
Jul
min : 20°C max : 27°C
Aug
min : 20°C max : 27°C
Sep
min : 17°C max : 23°C
Okt
min : 12°C max : 17°C
Nov
min : 8°C max : 11°C
Dec
min : 5°C max : 8°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 78
Check-in:  14:00
Check-out: 12:00
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting (€1,0 per persoon per dag) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen. Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Het hotel beschikt over:

  • 24u/24u receptie
  • Bagageruimte
  • Wasserij
  • Luchthaven pendeldienst (mits toeslag)
  • Autoverhuurdienst
  • Souvenirwinkel
  • Roomservice

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Minibar
  • Toiletartikelen
  • Haardroger
  • Flatscreen TV
  • Telefoon
  • WiFi
  • Bureau

Activiteiten in het hotel:

  • Spa
  • Massages
  • Spabehandelingen
  • Sauna
  • Hamam

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken meestal uit Brussel-Zaventem (Code: BRU) of Brussel-Charleroi (Code: CRL). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven van Zagreb en uw hotel bedraagt 180 km. Wij raden u aan een wagen te huren om in alle vrijheid in uw hotel te geraken.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het hier!

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse zaken.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Bristol Opatija 4*