Helios Hotel 4* - Santa Margherita Ligure - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Onze tips & aanraders

  • Logeer in een centraal gelegen hotel, in de prachtige omgeving van Santa Margherita Ligure
  • Start elke dag met een heerlijk ontbijt in de schitterende veranda met zicht op zee
  • Profiteer van het vlakbij gelegen strand en neem een verfrissende duik in de Tyrreense Zee
  • En ook... Bewonder de unieke schoonheid van Cinque Terre, op ongeveer een uurtje rijden van het het hotel

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom in... De regio van Portofino

Wat dacht u van een romantische vakantie naar één van de mooiste dorpen van Italië?
Volg ons dan naar Santa Margherita Ligure, tussen Portofino en Rapello, op ongeveer 30 kilometer ten oosten van Genua. Ontdek het rijke historische verleden van deze stijlvolle badplaats met een uitstekende internationale reputatie.

Uw 4-sterrenhotel, inclusief een prachtig zicht op zee, is de ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Maak van de gelegenheid gebruik om de indrukwekkende Cinque Terre te bezoeken. U zult aangenaam verrast zijn door de unieke schoonheid van deze vijf dorpjes langs de Italiaanse kustlijn! Andiamo!

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotel

Welkom in het Helios Hotel 4*! Laat u verleiden door de uitstekende locatie, onberispelijke dienstverlening en elegante stijl van dit prachtige 4-sterrenhotel met uitzicht over de Tyrreense Zee.

De twee grote zoutwaterzwembaden, de aangename veranda en de pergola van de strandbar zijn het ideale decor voor uw vakantie onder de Italiaanse zon. 

Om uw vakantie goed in te zetten, krijgt u bij aankomst een welkomstdrankje aangeboden!

Uw kamer

Speciaal voor u hebben wij een Classic Kamer met heuvelzicht (14 m²) uitgekozen.

Deze comfortabele kamer beschikt over een sobere en nette decoratie. De zachte kleuren en het elegante meubilair zorgen voor een rustgevende sfeer, ideaal om te ontspannen! Een moderne badkamer, airconditioning, handdoeken en wifi... Hier heeft u alles wat u nodig heeft voor een deugddoende vakantie!

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
1 Baby

Uw pension en restaurants

Deze aanbieding is voor een verblijf met inbegrepen ontbijt.

Geniet elke ochtend in de veranda van een uitgebreid ontbijtbuffet. Het adembenemende uitzicht over de zee krijgt u er gratis bovenop! 

Ontdek de cultuur en de geschiedenis van deze prachtige regio door de authentieke en genereuze lokale keuken van het hotelrestaurant, La Darsena, dat u vis- en vleesspecialiteiten serveert.

Voor een lichte lunch of een cocktail in een ongedwongen sfeer, kunt u terecht in de Amerikaanse bar La Terrasse, met een prachtig uitzicht over de zee en de zwembaden van het hotel.

Activiteiten

Op elk moment van de dag kunt u zwemmen in één van de twee zoutwaterzwembaden terwijl u geniet van het uitzicht op zee. Daarnaast beschikt het hotel ook over een jacuzzi en verkwikkende fonteinen.

Dankzij de buitenfitnessruimte met uitzicht op de zwembaden, kunt u ook tijdens uw vakantie in vorm blijven.

Als kers op de taart is het Helios Hotel 4* de ideale uitvalsbasis voor het verkennen van deze prachtige regio: Portofino, Genua en Cinque Terre... Aan u de keuze!

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 20
Check-in: 15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

ANNULERINGSVOORWAARDEN: Bij annulering wordt deze aanbieding niet vergoed.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. 

Het hotel beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Schoenpoetsmachine
  • Schoonmaakdienst (met bijbetaling)
  • Kranten
  • Roomservice
  • Parking (op aanvraag, ongeveer 35€/dag)

De kamers zijn uitgerust met:

  • Geluiddichte kamers
  • Airconditioning
  • Haardroger
  • Telefoon
  • Wekdienst
  • Koelkast
  • Gratis toiletartikelen
  • Slippers
  • Televisie met satellietkanalen
  • Kluis
  • Wifi

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembaden met zeewater (seizoensgebonden)
  • Solarium
  • Privéstrand

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen luchthaven van Genua en uw hotel bedraagt ongeveer 40 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Tussenstop Verenigde Staten of Canada: Indien u een tussenstop maakt in de Verenigde Staten of in Canada, heeft u hiervoor een visum nodig.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

Een team van experts staat voor jou klaar

Om je te adviseren nadat je een reservering gemaakt hebt, staat een team van experts voor je klaar, van maandag tot en met vrijdag, van 10.00 – 18.00 uur, via +32 25 88 06 41.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Helios Hotel 4*