Mr & Mrs White Crete Lounge Resort and Spa 5* - Chania - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een prachtig hotel met een adembenemend panorama
  • Breng uw nachten door in een moderne en elegante kamer
  • Laat u verwennen in de luxueuze spa van 2000 m²
  • Ga op verkenning op Kreta door te kiezen voor de optionele huurauto

De beoordeling van onze klanten

Score volgens de reizigers bij TripAdvisor

Uw hotel

Het Mr & Mrs White Crete Resort & Spa 5* ligt aan de westkust van Kreta op slechts 15 km van de prachtige stad Chania. Bovendien ligt uw resort in een domein van 13 hectare omringd door de natuur en met panoramische uitzichten op de Middellandse Zee.

 

De typische witte gebouwen dompelen u onder in de plaatselijke cultuur, zonder in te boeten aan moderne luxe. Hier geniet u van de mooiste zonsondergangen van de streek, kunt u zich laten verwennen in de spa en proeft u van de fantastische mediterrane specialiteiten. Een schitterend adresje voor de hele familie!

Gerust op vakantie in Mr & Mrs White Crete Lounge Resort and Spa 5*

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel engageert zich de geldende gezondheidsmaatregelen te respecteren om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Gezondheidsmaatregelen:

  • Gasten worden buiten begroet op een veilige afstand voor een contactloze check-in.
  • Installatie van afschermingen in de receptie en vloermarkeringen voor een veilige afstand.
  • Een online check-in optie is voorzien en wordt sterk gesuggereerd.
  • Temperatuurmeting met contactloze apparaten.
  • Het vertrek moet plaatsvinden voor 11.00 uur en het inchecken is vanaf 15.00 uur.
  • Alle sleutelkaarten in uw kamer worden zorgvuldig schoongemaakt voordat u aankomt in het hotel.
  • Alle openbare binnenruimten worden dagelijks goed geventileerd.
  • Alle openbare ruimtes van het hotel worden regelmatig en grondig schoongemaakt.
  • Handegldispensers zijn te vinden in alle openbare ruimtes van het hotel.
  • Duidelijke bewegwijzering van procedures en routes voor aangetoonde netheid in alle gemeenschappelijke ruimtes.
  • Frequente en grondige reiniging van alle ventilatoren en airconditioners.
  • Al het personeel is getraind in alle nieuwe hygiëne- en gezondheidsregels.
  • Gebruik van handschoenen en masker waar nodig met de mogelijkheid om constant te wisselen.
  • Grondige reiniging, verluchting en grondige sanering van de kamers voor uw aankomst, met speciale aandacht voor contactpunten, zoals deurklinken, telefoon, afstandsbediening en airconditioning.
  • Verwijdering uit kamers, decoraties, informatie- en foldermateriaal.
  • Diensten die dit seizoen niet beschikbaar zijn: Portierservice, themarestaurants, binnenzwembaden & sauna & hamam, miniclub & speeltuin, fitness (behalve individueel).

 

Opmerking: De gezondheidsmaatregelen kunnen wijzigen naargelang de aanbevelingen van de overheid. Bijgevolg is het mogelijk dat de toegang tot bepaalde infrastructuren wordt beïnvloed.

... verder lezen

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Upgrade naar een Superior Kamer met gedeeltelijk zeezicht

Superior Kamer met gedeeltelijk zeezicht

Deze stijlvolle en minimalistisch ingerichte kamers zijn uitgerust met een Griekse marmeren badkamer. U vindt hier een moderne uitrusting met oog voor kwaliteit en comfort. Droom weg bij uw gedeeltelijk zeezicht, die u meteen in vakantiestemming zal brengen!

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • All inclusive

Beleef een zorgeloze vakantie dankzij de inbegrepen all-inclusiveformule.

Voor uw andere maaltijden gaat naar het restaurant of de snackbar. Proef van de heerlijke en authentieke keuken in het restaurant Mediterranean voor pure culinaire verwennerij. Zowel overdag als 's avonds kunt u terecht in de Poolbar voor een verfrissend drankje en de Lobby Bar is de perfecte plek om van een exotische cocktail te nippen.

 

Gezondheidsmaatregelen:

  • Afstand van 2 meter tussen de tafels in het hoofdrestaurant.
  • Tafels en stoelen in de bars worden op afstand gehouden volgens de regels en voorschriften.
  • In het hoofdbuffetrestaurant zijn speciale schermen geplaatst voor extra veiligheid. Tijdens uw maaltijden aan het buffet zijn er geen borden nodig, want een medewerker neemt bestellingen op van klanten en maakt ze voor hen klaar.
  • Verpakte producten zullen beschikbaar zijn in de poolbar.
  • Alle tafels worden aangekleed met papieren wegwerptafelkleden.
  • Dagelijkse schoonmaak en sanitaire voorzieningen in alle ruimtes van de keuken, het restaurant en de bar.
  • Afhankelijk van de bezetting van het restaurant, kan het etablissement de openingstijden verlengen en 2 tot 3 diensten plannen om een druk restaurant te vermijden.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

... verder lezen

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • 10% korting op spabehandelingen per persoon per verblijf

Twee prachtige zwembaden met zeewater en een kinderbad met glijbanen garanderen waterpret voor de hele familie! Wie liever tot rust komt met een massage of behandeling kan richting de spa van 2000 m² waar u ook een hamam, verwarmd binnenzwembad en sauna vindt. U gaat als herboren weer naar huis!

 

Gezondheidsmaatregelen:

 

Diensten die niet beschikbaar zijn dit seizoen: binnenzwembaden, sauna, hamam, miniclub en speeltuin en de fitness (behalve individueel).

  • Alle ligstoelen en parasols hebben een afstand van minimaal 2 meter volgens de veiligheidsafstandsprotocollen.
  • Het reserveren van ligstoelen / handdoeken is niet toegestaan, of onder voorwaarden.
  • Strandlakens zullen beschikbaar zijn, maar het etablissement nodigt u uit om uw eigen handdoeken mee te nemen.
  • Alle zwembaden zullen beschikbaar zijn in overeenstemming met alle gezondheidsprocedures en -protocollen.
  • Systematische chlorering van de zwembaden met ontsmettingsmiddelen zoals aangegeven door het team van specialisten.
  • Entertainment, waaronder live muziek, DJ's en andere shows zal voornamelijk buiten plaatsvinden.
  • De SPA zal dit seizoen ALLEEN op afspraak en volgens de gezondheids- en sanitatieprotocollen werken voor behandelingen.

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

... verder lezen

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis
We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Ontdek het mooie eiland in alle vrijheid door te kiezen voor een huurauto van categorie A (type Citroën C1, Suzuki Selerio, Skoda Citigo, Peugeot 108 of gelijkwaardig) of categorie B (type Fiat Panda, Citroen C3, Lancia Y, Skoda Fabia, Peugeot 208 of gelijkwaardig) voor de hele duur van uw verblijf. Deze huurauto kunt u optioneel bijboeken met toeslag als u een aanbieding met vlucht bij ons boekt.
 
Indien u voor de optionele huurauto kiest, vindt u hieronder de overeenkomstige voorwaarden



- Huurauto van categorie A (type Citroën C1, Suzuki Selerio, Skoda, Citigo, Peugeot 108 of gelijkwaardig) of van categorie B (type Fiat Panda, Citroën C3, Lancia Y, Skoda Fabia of Peugeot 208 of gelijkwaardig) voor de volledige duur van uw verblijf.  
 
NB: de reservering van een voertuig garandeert de levering van een van de auto’s  op de lijst of gelijkwaardig. Het is niet mogelijk om een bepaald model te reserveren.  

- Minimumleeftijd: 21 jaar voor categorie A en categorie B
- De bestuurder moet verplicht over een geldig rijbewijs beschikken dat minstens 12 maanden oud is.
- Een borg van €400 contant of per creditcard is nodig. 
 
De prijs is inclusief: 
- onbeperkte kilometers
- belastingen
- CDW (schadeverzekering) – (behalve voor schade aan chassis en banden*)
- FDW  (volledige schadeverzekering)
- Diefstalbescherming 
- Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering 

Alle ‘huurders’ en bestuurders van Autocandia SA zijn verzekerd voor :  
1. Overlijden of verwondingen van een derde  
2. Materiële schade van een derde 
3.  Brandschade  
4. Diefstal en schade veroorzaakt door derden en vandalisme (politierapport vereist)* 
* De schadeverzekering is inbegrepen onder de voorwaarde dat de bestuurder de verkeersregels volgde.  In bepaalde gevallen (besturen van de auto na alcoholgebruik, overtreding bij een verkeerslicht of een keermanoeuvre op een snelweg), is de bestuurder zelf volledig aansprakelijk voor de schade veroorzaakt aan de auto. 
- 24/24 pechservice. Wisseling van de auto binnen de 48 uur bij ongeval of pech. Ongevallen en botsingen moeten binnen de 24 uur gerapporteerd worden. 
- Extra bestuurder  
- Wegenkaart van de bestemming  
 
De prijs is exclusief:  
- Bijkomende diensten die ter plaatse te betalen zijn: banden- en chassisverzekering (€ 3 + 24% BTW per dag) ; kinderzitje (€ 3 per dag) ; gps ( € 6 per dag + 24% BTW), Wifi (€ 7 per dag)  
- Bij nalatigheid doordat u de foute brandstof gebruikt voor de huurauto, wordt u hiervoor verantwoordelijk gehouden en dient u de benodigde reparatie die hiervan het gevolg is, te betalen. Het reeds betaalde bedrag voor een volle tank brandstof is niet overdraagbaar op een vervangend voertuig. 
- In geval van verlies van sleutels of afstandsbediening wordt een toeslag in rekening gebracht. 
- Brandstof : De auto wordt met een volledige tank geleverd, en dient met een lege tank teruggebracht te worden. De brandstofkosten dienen vervolgens bij het terug brengen van de huurauto betaald te worden. 
- Brandplekken door een sigaret en schade aan de velgen of aan het dak (binnenzijde) kunnen niet worden gedekt door de verzekeringen. Dergelijke schade moet gerapporteerd worden tijdens de teruggave. Een toeslag zal in rekening worden gebracht. 
- Administratieve overtredingen / sancties die het gevolg zijn van een verkeersovertreding tijdens de huurperiode, dienen ter plaatse te worden betaald  door de huurder. 
 
Belangrijk: 
Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (volgens de voorwaarden van de verhuurder).  
Voor het verzekeren van uw voertuig moet een creditcard op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).  Indien u een debetkaart heeft, is het afsluiten van een allriskverzekering ter plaatse verplicht. We raden u aan om voor uw vertrek informatie te vragen bij uw bank om zeker te zijn dat uw kaart onder het type creditcard valt. 
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt, behalve wanneer zo’n verzekering reeds inbegrepen is in de aanbieding. Dit bedrag zal gedebiteerd en vervolgens teruggegeven worden wanneer u de auto terugbrengt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen. 
Ophalen en terugbrengen van de huurauto op de luchthaven of in de buurt daarvan. Meer informatie vindt u in uw reisdocumenten. 

... verder lezen

Welkom in ... Chania!

Heeft u zin om op Grieks avontuur te gaan naar het kloppend hart van Kreta?


Chania is de place-to-be in het Middellandse Zeegebied, gekend om haar stranden, bruisende nachten en schitterende fauna en flora. De eerste stad op Kreta, met haar vele invloeden, heeft zoveel te bieden. Ondanks dat het centrum barst van hippe bars en restaurants, voelt een bezoek aan de Old Town aan alsof u door de tijd aan het reizen bent. Het Oosten ontmoet het Westen in een mix van Ottomaanse, Venetiaanse en Griekse architectuur.

 

Wandelen door de Venetiaanse haven is net zo bijzonder als het bewonderen van de moskee van Janissaries of de schatten van de Minoïsche beschaving. Deze culturele avonturen, gecombineerd met zonnebaden op een schitterend strand zullen uw verblijf onvergetelijk maken.

Ligging

Stavros 73100 ,Chania, Chania, Griekenland

De afstand tussen de luchthaven van Chania en uw hotel bedraagt 9 km.
De afstand tussen de luchthaven van Heraklion en uw hotel bedraagt 152 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 142

Check-in: 15:00
Check-out: 11:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting (€ 4 per kamer per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • 24-uursreceptie
  • Kinderopvang
  • Parking (buiten)
  • Medische service

Faciliteiten in de kamer:

  • Balkon
  • Kluisje
  • Airconditioning
  • Haardroger
  • Tv
  • Minibar

Restaurants en bars in het hotel:

  • Ellie's Italian Restaurant
  • Asian Restaurant
  • Restaurant Principal Myrto
  • Eros Poolbar
  • Onyx Loungebar

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembad
  • Spa

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

COVID-19
Sinds 9 juli 2020 is het voor mensen die naar Griekenland en de Griekse eilanden reizen verplicht om uiterlijk 24 uur voor aankomst in Griekenland een Passenger Locator Form (PLF) in te vullen met details over uw vertrekplaats, recentelijk bezochte bestemmingen en de plaats(en) die u in Griekenland wilt bezoeken. Meer informatie en de link naar de PLF vindt u op de website van de Griekse overheid.

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.


Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

 

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Mr & Mrs White Crete Lounge Resort and Spa 5*