Casa del Trigo 4* - Granada - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in een authentiek pand uit de late negentiende eeuw
  • Geniet van het gezellige, warme interieur in dit 4* hotel
  • Profiteer van uw locatie: de ideale uitvalsbasis om Granada te verkennen!
  • En ook... Bij een verblijf van 4 of 6 nachten kunt u een nacht langer blijven voor dezelfde prijs!

Welkom in... Granada

Lijkt mooie natuur, architectuur en een historisch tintje u iets? Hotel Casa del Trigo is gelegen in de stad Santa Fe, op slechts 7 km van het centrum van Granada. Santa Fe werd gesticht in 1491. Het was hier dat het contract voor de financiering van Christopher Columbus' reis naar de Nieuwe Wereld werd getekend!

Maar Granada is meer dan geschiedenis. Het landschap is prachtig, en de Spaanse sfeer zal u gelijk thuis laten voelen in de adembenemende regio Andalusië waar zo veel te ontdekken is...
Vamos?

Uw hotel

Hotel Casa del Trigo ligt in Santa Fe, op 7 kilometer van Granada. Dit 4*-hotel is de ideale uitvalsbasis om de regio te beleven. Het dakterras is geweldig: ziet u zich al genieten van een heerlijke Spaanse maaltijd terwijl u uitkijkt over de lichtjes van Granada?

Maak een wandeling in het maanlicht door Alhambra en Albaycin, ga naar een avondconcert, beleef de sfeer op alle terrasjes, en ontdek geschiedenis en monumenten in deze stad. Granada heeft charme in elk seizoen.

Uw kamer

U verblijft in een Standaard Kamer.

Het hotel beschikt over 48 geluiddichte kamers en 2 suites uitgerust met airconditioning, minibar, gratis WiFi, tv en een kluisje en kussens. De kamers zijn modern en charmant: ze hebben houten vloeren en witte muren. Het meubilair is eenvoudig, doch speciaal ontworpen voor het hotel.

U zult zich gelijk thuis voelen in deze moderne, gezellige en ontspannen sfeer.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind
+
1 Baby
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen

Uw pension en restaurants

U begint uw dagen in Granada met een ontbijt, inbegrepen in dit aanbod. Bovendien krijgt u 1 fles champagne bij aankomst!

Geniet verder van de Spaanse en internationale keuken in restaurant El Granero en Salon Casa Grande. U zult smullen van de lokale gerechten uit Andalusië!

Activiteiten

Granada heeft talloze bezienswaardigheden. Maak een wandeling door de tuinen van het Alhambra, laat u betoveren door Albaycín, ga naar het Nazari paleis, of de indrukwekkende kathedraal van Granada... En geniet van alles wat Andalusië u te bieden heeft!

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1500 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : 2°C max : 12°C
Feb
min : 3°C max : 14°C
Mrt
min : 5°C max : 17°C
Apr
min : 7°C max : 20°C
Mei
min : 10°C max : 23°C
Jun
min : 15°C max : 30°C
Jul
min : 17°C max : 34°C
Aug
min : 17°C max : 33°C
Sep
min : 15°C max : 29°C
Okt
min : 10°C max : 23°C
Nov
min : 6°C max : 17°C
Dec
min : 3°C max : 12°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Check-in:  14u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen. Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uurs receptie
  • Ontbijtbuffet
  • Airconditioning
  • Gratis wifi in het hele gebouw
  • Eigen parkeerplaats
  • Lift
  • Roomservice
  • Wasserij en stomerij
  • Kranten
  • Bagagedepot
  • Kluisje
  • Canal +
  • Bar
  • Restaurant voor 50 personen
  • Zaal voor feesten voor 180 personen
  • Kinderanimatie
  • Souvenirwinkel
  • Mirador terras (geopend in het zomerseizoen)
  • Taxidienst

De kamers zijn uitgerust met:

  • Airconditioning
  • Minibar
  • Gratis wifi
  • TV
  • Kluisje
  • Kussens
  • Grote kasten
  • Schrijftafel

Activiteiten bij het hotel:

  • Rondleidingen in het Alhambra, Generalife etc.
  • Flamenco shows
  • Minipool terras met jacuzzi (alleen geopend in het zomerseizoen)

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken meestal uit Brussel-Zaventem (Code: BRU) of Brussel-Charleroi (Code: CRL). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het hier!

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de Federale Overheidsdienst Buitenlandse zaken.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Casa del Trigo 4*