Be Live Experience La Niña 4* - Adeje - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf aan de Costa Adeje, op 4 minuten wandelen van het strand
  • Combineer lokale en internationale smaken in de restaurants van het hotel
  • Bewonder het unieke landschap van Tenerife

De beoordeling van onze klanten

Uw hotel

Just for you
Speciaal voor u:
  • Vroege check-in en late check-out (op basis van beschikbaarheid)

Hotel Be Live Experience La Niña is een elegant hotel in het zuiden van Tenerife, aan de Costa Adeje, op slechts enkele meters van Playa La Pinta. Dit hotel is comfortabel, heeft vele faciliteiten en nieuwe, moderne kamers en is een uitstekende keuze, zowel voor een romantisch verblijf als voor een vakantie met het gezin.

 

Bovendien is er een wellness, zodat u heerlijk kunt genieten en weer volledig uitgerust naar huis kunt. En verder is er een perfecte combinatie van gastronomie, sport, feest, natuur, zon en strand ... Bent u er klaar voor?

 

Gerust op vakantie in Be Live Experience La Niña

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel.

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Standaard Kamer
  • Upgrade naar kamer met zeezicht (op basis van beschikbaarheid)

Standaard Kamer (20 M²)

Laat u leiden door de aangename sfeer van de Standaard Kamer. De inrichting is modern en elegant en de blauwe tinten gaan perfect samen met het hout, wat resulteert in charme en gezelligheid. Dankzij de kwaliteitsvolle voorzieningen bent u zeker van een comfortabel verblijf.

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • All inclusive

Elke dag kunt u optimaal genieten van uw verblijf dankzij de inbegrepen all-inclusiveformule.

Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm in het hoofdrestaurant. Hier staat u een internationale keuken te wachten die gecombineerd wordt met de smaken van het eiland. Bovendien wordt er aan thema- en showcooking gedaan en is er een wijnkaart voor een optimale culinaire ervaring.

 

Wilt u eens wat anders, dan kunt u een tafel reserveren in het à-la-carterestaurant. Hier geniet u van een heerlijk diner bereid met verse, zorgvuldig uitgekozen ingrediënten.

 

Bar Drago, de lobbybar in het hotel, is dan weer een leuke plek in het winterseizoen. Geniet van een drankje in een warme sfeer met een vleugje muziek op de achtergrond.

 

Heeft u zin in een cocktail of een verfrissend drankje tussen het zwemmen en zonnebaden door? Dan is Bar Choza, naast het zwembad, de beste keuze.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Uw zon- en strandvakantie staat, als u dat wenst, geheel in het teken van ontspanning, dankzij de fantastische spa. Er zijn twee sauna's, twee Turkse baden, aromatherapie, peeling en andere behandelingen ... Verder kunt u gebruikmaken van de drie zwembaden (een voor kinderen, twee voor volwassenen).

 

Als u graag aan sport doet, kunt u naar de fitness in het hotel en de Costa Adeje Golf Club ligt op  zo'n 3,5 km van het hotel.

 

Kinderen kunnen zich uitleven in de miniclub waar verschillende activiteiten op het programma staan.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom aan ... de Costa Adeje!

Aan de zonnige zuidkust van Tenerife wacht de exclusieve en ontspannen sfeer van het charmante Costa Adeje, een van de meest prestigieuze badplaatsen van het eiland.

 

Met tal van buitenactiviteiten is deze stad ongekend populair bij zowel koppels als gezinnen, en de ideale bestemming voor een uitstapje met vrienden. Ontdek de vele watersporten, spot walvissen in de natuur of maak een trekking in het Teide Nationaal Park. 

 

Costa Adeje ligt op een ideale locatie om optimaal te kunnen profiteren van zon, zee, strand en excursies. Maak lange strandwandelingen en geniet van de frisse zeebries op Playa del Duque en Playa la Pinta. Ga vervolgens uitgebreid shoppen in het hartje van de stad voordat u de avond aflsuit met een drankje om de gezellige sfeer te proeven. Of u nu wilt relaxen of op de sportieve tour wilt gaan, dit is de ideale plek voor uw volgende vakantie!

Ligging

Avenida de España, s/n - Urb. San Eugenio Adeje, Spanje

De afstand tussen de luchthaven van Tenerife South en het hotel bedraagt ongeveer 20 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 226

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan
De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • Medische service
  • Lift
  • 24-uursreceptie
  • Wasservice
  • Parking (binnen)
  • Wifi

Faciliteiten in de kamer:

  • Airconditioning
  • Tv
  • Minibar
  • Kluisje

Restaurants en bars in het hotel:

  • Hoofdrestaurant (buffet)
  • A-la-carterestaurant
  • Bar Choza (zwembad)
  • Bar Drago (lobby) - winterseizoen

Informatie over de optionele all-inclusiveformule:

- Ontbijt, lunch en diner in het hoofdrestaurant
- 2x diner per week in het à-la-carterestaurant bij verblijf vanaf 7 nachten
- Snack in de namiddag
- Nationale en lokale drankjes
- Miniclub (van 4 tot 7 jaar)
- Dagelijks animatieprogramma
- Fitness

 

Opgelet: Er is een dresscode voor het diner. Korte broeken en t-shirts zonder of met korte mouwen zijn niet toegestaan.

Activiteiten bij het hotel:

  • Buitenzwembad
  • Fitness
  • Spa
  • Jacuzzi
  • Sauna
  • Kinderspeelruimte
  • Entertainment voor volwassenen (overdag en/of ‘s avonds)

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Formaliteiten

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

COVID-19
Om ervoor te zorgen dat u veilig op reis kunt, heeft de Spaanse overheid haar maatregelen met betrekking tot de gezondheidscontrole bij aankomst in het land aangescherpt. Alle reizigers zijn verplicht bij aankomst in Spanje een negatieve COVID-19 PCR-test kunnen laten zien. Deze test moet maximaal 72 uur voor inreis zijn afgenomen en er dient een Engelse vertaling op te staan.

Daarnaast dienen alle reizigers voor aankomst een Health Control Form in te vullen op de volgende website: https://www.spth.gob.es/. Vervolgens ontvangt u een QR-code die u dient te laten zien bij aankomst. 

Raadpleeg de website van de overheid voor meer informatie en de actuele situatie: 
https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/spanje

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Be Live Experience La Niña 4*