Hotel Zum Stern 4* - Bad Hofgastein - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Kom ontspannen met sport, wellness en lekker eten midden in de natuur
  • Geniet van alle comfort met de hele familie in de ruime Junior Suite
  • Ontdek de plaatselijke gastronomie dankzij het inbegrepen halfpension
  • Maak een wandeling in het groen, oefen uw swing op de golfbaan of laat u verwennen in de spa

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Score volgens de reizigers bij TripAdvisor

Welkom in... Bad Gastein

Snakt u naar een flinke portie gezonde berglucht? Kom dan met ons mee naar de Oostenrijkse Alpen voor een verblijf in een spa-hotel!

Het charmante dorpje Bad Gastein biedt alles wat u nodig heeft voor een ontspannende vakantie: een schilderachtig berglandschap waar u naar hartenlust kunt wandelen of mountainbiken, een prachtig gelegen golfbaan en schitterende spa-faciliteiten. Ook lekker eten staat op het programma, en dat allemaal in een familiale sfeer.
Een onvergetelijke vakantie kondigt zich aan!

Uw hotel

Hotel Zum Stern 4* ontvangt u in een familiale omgeving in het centrum van Bad Gastein. De traditionele gastvrijheid van de streek zorgt ervoor dat u zich onmiddellijk welkom voelt. Het hotel is ingericht met een mix van een authentieke Alpenstijl en modern comfort. De eenvoudige, plaatselijke keuken en de fantastische wellnessfaciliteiten zorgen ervoor dat u als nieuw weer naar huis gaat!

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Schlossalm Kamer of Silberpenning Junior Suite

Schlossalm Kamer (25-30 m²)

In deze ruime en gezellige kamer kunt u helemaal tot rust komen na een drukke dag in de bergen. Ook hier vindt u een onweerstaanbare combinatie tussen warme kleuren, traditionele elementen en moderniteit. Het fantastisch uitzicht op de Schlossalm bergen vanaf uw balkon is de kers op de taart!

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
1 Kind

Silberpenning Junior Suite (35 m²)

Nog meer ruime en luxe vindt u in de Junior Suite die zich bevinden in het "Landhaus" hotelgedeelte. Hier is plek voor het hele gezin met comfortabele bedden, een grote badkamer met dubbele wastafel, douche en bad en een balkon of terras met uitzicht op de rozentuin en de vallei. 

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen Volwassenen Volwassenen
4 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
+
2 Kinderen

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Halfpension (ontbijt en diner, exclusief dranken)
De filosofie van de keuken in dit hotel is: regionaal, biologisch, vers en overheerlijk. 's Ochtends voor het ontbijt kunt u genieten van zelfgemaakte confituur en vruchtensappen. Proef ook van de lekkerste streekspecialiteiten in een gezellig kader. De traditionele gerechten krijgen een creatieve touch en de gebruikte ingrediënten komen allemaal uit de regio. In de tuin van het hotel worden verse kruiden gekweekt die een extra toets geven aan uw maaltijd.

Ook wie voedselallergieën heeft of een speciaal dieet volgt, kan hier lekker eten! In de zomer neemt u de maaltijd op het panoramische terras met uitzicht op de bergen.

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • Kortingsbon van €20, geldig op spabehandelingen (1 per verblijf per kamer)
Gun uzelf de tijd om lichaam en geest in balans te brengen in de luxueuze spa van het hotel. Hier vindt u een prachtig binnenzwembad, een stoombad, een Turks bad en een sauna. In de fitness kunt u dan weer aan uw conditie werken en daarna kiest u voor een ontspannende massage of behandeling. Wie op verkenning wilt gaan in de omgeving kan gratis fietsen gebruiken en het team organiseert regelmatig wandelingen in de buurt.

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Ligging

Weitmoserstraße 33, 5630 Bad Hofgastein, Oostenrijk

De afstand tussen de luchthaven van Salzburg en uw hotel bedraagt 70 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Enkele kamers zijn beschikbaar voor mindervaliden (al gelang beschikbaarheid). Neemt u alstublieft contact met ons op mocht u hiervan gebruik willen maken
Aantal kamers in het hotel: 46
Check-in: 15.00u
Check-out: 11.00u
Huisdieren zijn toegestaan, mogelijk zijn hier extra kosten aan verbonden

De toeristenbelasting (€2,10 per persoon vanaf 15 jaar per dag) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing. 

Het hotel beschikt over*:

  • Receptie
  • Wifi
  • Lift
  • Rokersruimte
  • Dagelijkse schoonmaak
  • Was- en strijkservice (met toeslag)

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Wifi
  • Telefoon
  • Flatscreen TV
  • Radio
  • Minibar
  • Kluis
  • Haardroger
  • Make-up spiegel
  • Badjassen en slippers

Activiteiten bij het hotel*:

  • Spa
  • Binnenzwembad
  • Sauna
  • Stoombad
  • Massages en behandelingen
  • Fitness
  • Speelkamer voor kinderen
  • Gebruik van fietsen
  • Wandelingen

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Zum Stern 4*