Thon Hotel Opera 4* - Oslo - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Verblijf in het culturele centrum van Oslo, op wandelafstand van het indrukwekkende Operahuis en tal van bezienswaardigheden
  • Ontdek uw moderne designhotel met prachtige uitzichten over de stad
  • En ook... Geniet van de authentieke keuken in het restaurant of op het zonnige terras

Traveller's Choice Award

Trip advisor
Dit hotel won de Traveller's Choice Award van Tripadvisor, de hoogste award van deze leidende reisbeoordelingswebsite. Deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt aan het beste van het beste, voor service, kwaliteit en klanttevredenheid.

Welkom in... Oslo

Voelt u een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor Scandinavië?
Dan moet u zoeker de Noorse hoofdstad bezoeken, een plek die cultuur, geschiedenis, moderniteit en natuur perfect combineert. Met fjorden en bossen in de omgeving, tal van indrukwekkende architectuur en een bruisende sfeer, heeft deze stad iets te bieden voor iedereen. Het stadscentrum is compact en de meeste bezienswaardigheden kunnen te voet ontdekt worden. De bekende musea op het Bygdøy schiereiland zijn makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Enkele van de niet te missen attracties in deze stad zijn het Vigelandsparken beeldenpark, het Operahuis, het Holmenkollen Ski Museum met ski jump en het Vikingschip Museum. U verblijft in het hartje van het culturele centrum van Oslo, tegenover het bekende Operahuis en vlakbij het centraal station. 
Maak u klaar voor een unieke citytrip!

Uw hotel

Met een centrale locatie in de stad, is het Thon Hotel Opera 4* de ideale uitvalsbasis om het culturele hart van Oslo te ontdekken. Kom binnen in een wereld van modern design en een hedendaagse inrichting met opvallende kleuren en bijzondere materialen. Net zoals de rest van het hotel, vindt u in de kamers een elegante sfeer met een minimalistisch interieur.

Ontdek de typische Noorse specialiteiten en internationale gerechten in het Scala restaurant of ga richting de Eufemia bar voor een hapje en een drankje. Andere faciliteiten van het hotel zijn een fitnessruimte en een buitenterras met prachtig uitzicht over de stad op de vierde verdieping. 

Uw kamer

Na een drukke dag vol ontdekkingen in de stad, geniet u van de rust en het comfort in uw Standaard Kamer.

Dankzij de moderne en warme inrichting met enkele accenten in vrolijke kleuren, voelt u zich onmiddellijk thuis in deze ruime en comfortabele kamer. Het grote tweepersoonsbed, de privébadkamer met douche en/of ligbad en faciliteiten zoals een minibar, televisie en haardroger zorgen ervoor dat u niets tekort komt gedurende uw verblijf in de Noorse hoofdstad.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
1 Baby

Uw pension en restaurants

Dankzij deze aanbieding begint elke dag met een uitgebreid ontbijtbuffet, bestaande uit typische streekgerechten klaargemaakt met verse ingrediënten.

Voor uw andere maaltijden kunt u terecht in de vele gezellige of trendy restaurants in de stad, of u kunt kiezen voor een maaltijd in het comfort van uw eigen hotel.

La Scala restaurant
Met een licht en kleurrijk decor heet het La Scala restaurant u welkom voor een onvergetelijke maaltijd. Door de kamerhoge ramen hebt u een prachtig uitzicht over het Operahuis en op de menukaart vindt u zowel traditionele Noorse gerechten als internationale specialiteiten.

Eufemia Bar
Proef van een glaasje topwijn, een verfrissend cocktail of een ander drankje in een stijlvolle omgeving. De Eufemia Bar is ook de perfecte plek voor een snelle hap en een goed gesprek met uw medereizigers. 

Activiteiten

In het Thon Hotel Opera verblijft u op wandelafstand van tal van bezienswaardigheden in de stad en vlakbij musea, restaurants, winkels en uitgaansmogelijkheden. Bij uw terugkeer naar het hotel, kunt u genieten op het gezellige terras met prachtig uitzicht over de stad. Wie het ook op vakantie belangrijk vindt om in vorm te blijven, kan terecht in de fitnessruimte van het hotel.

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Het weer

Jan
min : -7°C max : -2°C
Feb
min : -7°C max : -1°C
Mrt
min : -4°C max : 4°C
Apr
min : 1°C max : 10°C
Mei
min : 6°C max : 16°C
Jun
min : 10°C max : 20°C
Jul
min : 13°C max : 22°C
Aug
min : 12°C max : 21°C
Sep
min : 8°C max : 16°C
Okt
min : 3°C max : 9°C
Nov
min : -1°C max : 3°C
Dec
min : -4°C max : 0°C

Details over het hotel:

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 480
Check-in: 15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Let op: u kunt deze aanbieding niet annuleren. Annulering leidt tot 100% kosten.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement.

Enkele kamers zijn beschikbaar voor mindervaliden (al gelang beschikbaarheid). Neemt u alstublieft contact met ons op mocht u hiervan gebruik willen maken.

Het hotel is uitgerust met:

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Bar
  • Lift
  • Vergaderzaal
  • Wasserij

De kamers zijn uitgerust met:

  • Smart televisie
  • Gratis wifi
  • Telefoon
  • Bureau
  • Minibar
  • Badkamer met douche en/of ligbad
  • Haardroger
  • Toiletartikelen

Activiteiten bij het hotel:

  • Centrale ligging
  • Terras
  • Fitnessruimte

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Exclusief. De afstand tussen de luchthaven van Oslo en uw hotel bedraagt 50 km.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Thon Hotel Opera 4*