Hotel Salona Palace 4* - Split - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Val als een blok voor de betoverende schoonheid van Kroatië
  • Ga op verkenning en maak kennis met een intrigerende cultuur
  • Profiteer van de inbegrepen toegang tot het archeologisch park van Salona
  • Verwen uw smaakpapillen met overheerlijke lokale specialiteiten

Nieuw Voyage Privé

Zorgvuldig door onze reisexperts gekozen

Welkom in... Split

Het lichtblauw van de Adriatische Zee, de weelderige vegetatie, het gematigd klimaat, de rustige baaien, de middeleeuwse stadjes en steden die oorspronkelijk door de Romeinen werden gebouwd en hun hartelijke inwoners... De diversiteit van Kroatië gaat verder dan de mooie steden Dubrovnik of Split. Het is een ideaal land om avontuurlijke sporten te beoefenen, om gastronomisch te genieten en om gezellig rond te kuieren in de vele charmante steegjes!

Uw hotel

Geniet van een ideaal verblijf in het Hotel Salona Palace 4*, een nieuw gebouwd luxe complex met een perfecte locatie naast het archeologische park van Salona. Dit prachtig 4* resort is de ideale bestemming voor een vakantie in het teken van natuur, cultuur en ontspanning!

Uw kamer

U verblijft in een Deluxe Kamer met balkon.

Deze kamers hebben alles wat u nodig heeft voor een optimaal verblijf. U beschikt over een comfortabel bed, een grote kledingkast, een bureau en een badkamer met douche of bad.
*De kamer is beschikbaar met een tweepersoonsbed of met twee eenpersoonsbedden.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen
of
Volwassenen
1 Volwassene
+
1 Kind

Uw pension

Deze aanbieding is inclusief ontbijt.

Het Hotel Salona Palace heeft verschillende gastronomische eet- en drinkgelegenheden om aan verschillende smaken te voldoen, afhankelijk van het moment en de gelegenheid:

- Restaurant Tusculum:
Ontdek de gastronomische geschiedenis door te genieten van de oude en traditionele Dalmatische keuken. De gerechten worden bereid met de beste lokale ingrediënten. Daarnaast kunt u ook een keuze maken uit de uitgebreide wijnkaar. Dit restaurant heeft een overdekte eetzaal en een terras dat omgeven is door vegetatie om een aangename sfeer te creëren. Ontbijt, lunch en diner worden geserveerd. 
Openingstijden: van 7.00 tot 23.00 uur
Ontbijt: van 7.00 tot 10.00 uur

- Lobby bar:
De lobbybar is een ideale plek voor een gezellig onderonsje met uw medereizigers. 's Avonds kunt u genieten van goede muziek en een goed glas wijn. Het biedt ook een brede waaier aan alcoholische en niet-alcoholische drankjes waaruit u kunt kiezen. 
Openingstijden: 8.00 tot 23.00 uur

- Joe's Beach Lounge & Bar:
Deze bar ligt aan een van de mooiste stranden van Split: Kašujni. Deze bar biedt alles wat u nodig heeft voor een perfecte dag op het strand. Het heeft een unieke sfeer, een rijk aanbod van eten en drinken, goede muziek en veel animaties.
Activiteiten op zee: peddelen, kajakken,...
Openingstijden: van 9.00 tot 21.00 uur

Activiteiten

Speciaal voor u:
- Toegang tot de spa- en wellnessruimte en het zwembad
- 20% korting op spabehandelingen
- Pendeldienst naar het strand van Kasjuni (dagelijks van mei tot oktober)
- Kortingskaart om te winkelen in het stadscentrum
- 1 toegang tot het archeologische park van Salona

Voor een extra portie ontspanning kunt u terecht in de Thermae Salonae Wellness & Spa. Vergeet al uw zorgen in deze exclusieve oase van rust en laat u adviseren door deskundige therapeuten. Er zijn verschillende sauna'shydromassagebaden, een fitness en een brede waaier aan massages en behandelingen voor een welverdiend moment van ontspanning.

Het hotel heeft ook een binnen- en buitenzwembad, zodat u het hele jaar door een verkwikkende duik kunt nemen. Bij alle behandelingen worden uitsluitend producten van de hoogste kwaliteit gebruikt. U hoeft alleen die producten te kiezen die het beste bij uw smaak passen!

Uw reis

Informatie over uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met supplement). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (code: BRU), Brussel-Charleroi (code: CRL), Amsterdam (code: AMS), Rotterdam (code: RTM), Eindhoven (code: EIN) of indien beschikbaar vanuit Oostende, Antwerpen, Luik, Rijsel of Parijs. Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij.

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

... verder lezen

Uw transfers

Retourtransfers tussen de luchthaven en het hotel zijn exclusief. Indien beschikbaar kunt u met bijbetaling een transfer bijboeken tijdens de tweede stap van uw boeking.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is: Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

... verder lezen

Het weer

Jan
min : 6°C max : 11°C
Feb
min : 6°C max : 12°C
Mrt
min : 8°C max : 14°C
Apr
min : 13°C max : 18°C
Mei
min : 17°C max : 24°C
Jun
min : 20°C max : 28°C
Jul
min : 23°C max : 31°C
Aug
min : 23°C max : 31°C
Sep
min : 18°C max : 25°C
Okt
min : 15°C max : 20°C
Nov
min : 11°C max : 15°C
Dec
min : 7°C max : 13°C

Ligging

Don Frane Bulića 87, 21210 Solin, Kroatië

De afstand tussen de luchthaven van Split en uw hotel bedraagt 17 km.

Details over het hotel

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel: 47
Check-in: 14.00 uur
Check-out: 11.00 uur
Huisdieren zijn niet toegestaan

De toeristenbelasting (€1,50/persoon/nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Algemene verkoopsvoorwaarden van toepassing.

Het hotel beschikt over*:

  • Conciërgeservice
  • Geldautomaat
  • Bagageopslag
  • Ticketbalie
  • Toeristische informatie
  • 24-uursreceptie

De kamers zijn uitgerust met*:

  • Minibar
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Airconditioning / Verwarming
  • Haardroger
  • Balkon
  • Badjassen en slippers
  • Radio
  • Bureau
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer
  • Flatscreen TV met kabel- en satellietzenders

Activiteiten bij het hotel*:

  • Spa
  • Binnen- en buitenzwembad

*Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen. Sommige voorzieningen/diensten zijn onder voorbehoud en kunnen niet beschikbaar zijn.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.
Voor België, klik hier.
Voor Nederland, klik hier.

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan burgers, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.

Informatie over onze aanbiedingen

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

Onze beloften

Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Salona Palace 4*