TUI Blue Adriatic Beach 4* - Adults Only - Kroatië - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Profiteer van de ligging aan zee
  • Geniet van de rust in een adults only-hotel
  • Relax in de spa met een massage
  • Bezoek Split en Dubrovnik en beleef een leuke culturele ervaring

Uw hotel

TUI Blue Adriatic Beach 4* is een hotel waar elegantie gecombineerd wordt met luxueuze voorzieningen en comfort. Dit adresje ademt rust uit en is voorbehouden voor volwassenen vanaf 16 jaar.

 

U kunt er genieten van de omgeving met naald- en olijfbomen, het prachtige uitzicht op de zee en van de bars, restaurants en cafés die u stuk voor stuk een verscheidenheid aan producten aanbieden om te voldoen aan al uw wensen. Op ongeveer honderd kilometer van Split en 2 uur van Dubrovnik kunt u culturele ontdekkingen en ontspanning combineren tijdens uw verblijf.

 

Gerust op vakantie in TUI Blue Adraitic Beach 4*

Voor een zorgeloos verblijf geniet u van een onthaal in alle rust. Het hotel respecteert de geldende gezondheidsmaatregelen om uw veiligheid en welzijn te garanderen.

 

Hieronder vindt u een overzicht van de getroffen maatregelen in het hotel. Deze kunnen echter te allen tijde wijzigen. Voor gedetailleerde en de meest actuele informatie raadpleegt u de website van het hotel.

Uw kamer

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Standaard Kamer met zeezicht
  • Upgrade van een Standaard Kamer naar een Standaard Kamer met zeezicht voor verblijven voor 26/08
  • 1 fruitmand per kamer per verblijf

Standaard Kamer met zeezicht (24 M²)

Bewonder de zee bij het ontwaken in deze moderne kamer. U zult zich meteen thuis voelen dankzij de warme sfeer, rustgevende kleuren en klassieke decoratie.

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension

Just for you
Onderhandeld voor jou:
  • Halfpension (exclusief drankjes)
  • 1 à-la-cartediner (exclusief drankjes) per verblijf vanaf 7 nachten

Het halfpension (ontbijt en diner, exclusief drankjes) is standaard inbegrepen bij deze aanbieding. Optioneel en met bijbetaling kunt u kiezen voor een all-inclusiveverblijf in de tweede stap van de reservering.

Aan de oevers van de Adriatische Zee gaat de kwaliteit van de gastronomie hand in hand met de rijkdom van de landschappen en de hitte van de zon. Combineer traditie en originaliteit en geniet van een moderne en kleurrijke mediterrane keuken, in restaurants met unieke charme.

 

Het hoofdrestaurant Dalmito biedt smakelijke lokale en internationale gerechten voor ontbijt, lunch en diner.

 

Het Culinarium Restaurant biedt een à-la-carteservice en zal uw smaakpapillen verrassen in een romantische setting.

 

Bij het zwembad kunt u terecht voor een snacks, koffie en gebakjes. En er zijn twee andere bars in het hotel, waar u de keuze heeft uit een brede waaier aan drankjes, met cocktails, vers fruitsap, frisdrank en meer.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde restaurants gesloten kunnen zijn, het aantal plaatsen beperkt kan zijn en van de buffetvorm kan worden afgeweken. We raden u sterk aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel voor meer informatie.

Activiteiten

Laat u in de spa verwennen met een massage of schoonheidsbehandeling. U kunt ook heerlijk ontspannen aan het zwembad of in de sauna. Mag het wat actiever, laat dan de adrenaline door uw lijf stromen in de fitness: neem deel aan de groepslessen of volg uw eigen ritme.

 

Verder is het Adriatische water in Kroatië perfect om te snorkelen (met een externe organisatie) en kunt u ook op excursie gaan naar Split en Dubrovnik.

 

Houd er rekening mee dat, naar aanleiding van de huidige gezondheidssituatie, bepaalde infrastructuren voor activiteiten in het teken van cultuur, vrije tijd en welzijn en buitenzwembaden gesloten kunnen zijn of de toegang kan worden beperkt. We raden aan om twee dagen voor uw aankomst contact op te nemen met het hotel of het bureau voor toerisme.

Uw reis

Uw vluchten

 

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Gerust op reis

We hebben voor u de beste maatschappijen geselecteerd, zodat u gerust op reis gaat in deze bijzondere tijden.

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u, indien beschikbaar, in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Welkom in ... Kroatië!

Wilt u de schatten van de Adriatische Zee ontdekken?

 

In Centraal-Europa, tussen beboste bergen en een rotsachtige kust, laat Kroatië u niet onverschillig!
Vertrek op verkenning in Dubrovnik, bijgenaamd de “Parel van de Adriatische Zee”, of maak een wandeling door de straatjes van Zadar of Zagreb. U zult bij elke pas gecharmeerd worden door het rijke erfgoed in deze steden die als echte openluchtmusea omschreven kunnen worden.

 

Ook natuurliefhebbers worden niet vergeten in dit gevarieerde land. Geniet van de zon op paradijselijke stranden, ontdek de diversiteit van de majestueuze eilanden of bewonder de pracht in de nationale parken terwijl u langs de meren van Plitvice wandelt. U maakt zeker en vast enkele onvergetelijke herinneringen!

Ligging

Porat 136, Zivogosce, 21329 Igrane Igrane, Kroatië

De afstand tussen de luchthaven van Split en uw hotel bedraagt ongeveer 97 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit.
Aantal kamers in het hotel: 266

Check-in: 15:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn niet toegestaan.
De toeristenbelasting (€ 1,35 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

 

Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, deze dient ter plekke betaald te worden.

 

Algemene verkoopvoorwaarden van toepassing.

Faciliteiten in het hotel:

  • 24-uursreceptie
  • Wasservice
  • Medische service

Faciliteiten in de kamer:

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Tv
  • Minibar

Restaurants en bars in het hotel:

  • Dalmatino Restaurant
  • Culinarium Restaurant
  • 3 bars

Inbegrepen in de halfpensionformule:

- Ontbijt en diner

- Gebruik van ligstoelen, parasols en handdoeken bij het zwembad

- Gebruik van de fitness en sauna

 

Inbegrepen in de all-inclusiveformule:

- Ontbijt, lunch en diner

- Selectie van alcoholische en alcoholvrije drankjes: cocktails en mocktails, Vermouth Martini, Aperol, Campari, wodka, Vogor, Gin Lordson Dry, huisgemaakte witte rum, Old Whiskey Smuggler, Tequila Sierra Silver, Bratsky Maraska, section 84, bier van het huis, alcoholvrij bier, wijn (wit, rood en rosé), mousserende wijn van het huis, fruitsap, koffie en thee

- Gebruik van ligstoelen, parasols en handdoeken bij het zwembad

- Gebruik van de fitness en sauna

Activiteiten bij het hotel:

  • Spa
  • Sauna
  • Buitenzwembad
  • Fitness

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

 

Opgelet: Voor bestemmingen waar bezoekers in quarantaine moeten bij terugkomst is geen annulering mogelijk.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 https://reopen.europa.eu/nl/

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. TUI Blue Adriatic Beach 4* - Adults Only