Combinatie Ubud Wana Resort en Artotel Sanur 4* - Ubud - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Ontdek twee facetten van Bali in één enkele reis
  • Leef in harmonie met de natuur in het Wana Ubud Hotel 4*
  • Verander in Sanur van omgeving in een gloednieuw hotel op slechts 2 minuten van het strand
  • En ook ... Ontdek de heilige Monkey Forest in de buurt van Ubud, een natuurgebied met drie prachtige tempels!

Certificaat van uitmuntendheid

Trip advisor
Het certificaat van uitmuntendheid wordt uitgereikt aan hotels die regelmatig hoge cijfers toebedeeld krijgen van de reizigers. Het certificaat is een jaar geldig en wordt uitgereikt door TripAdvisor.

Welkom op... Bali

Droomt u van een vakantie op een warm en exotisch eiland? Ga dan naar Bali, het "Eiland van de Goden". Tussen rijstvelden, bergen, stranden en bossen, wordt u betoverd door de schoonheid en diversiteit van de gevarieerde landschappen van de twee regio's die u gaat bezoeken. De vriendelijke bevolking en de authentieke cultuur en tradities zorgen voor een onvergetelijke vakantie.


Uw reis begint in Ubud, het culturele hart van Bali. Tussen de elegante cafés, chique boetieks en luxe hotels, heeft Ubud zijn authentieke karakter en charme behouden met zijn typische warongs, massagesalons en straatventers. Het leven is meer dan aangenaam, het weer krijgt een andere dimensie en de sfeer wordt gekenmerkt door ceremonies en offers. U wordt ondergedompeld door weelderige groene rijstvelden, duizenden kokospalmen, prachtig bewaarde tempels, traditionele dansen en lokale ambachten.

U zet uw reis verder in het rustige Sanur en verblijft in het Artotel Sanur 4*. Dit prachtige hotel presenteert een aangename sfeer en Balinese elegantie in een stijvol design.

Bent u klaar om te vertrekken?

De volgende opties voor uw reis zijn mogelijk:
- 7 nachten: 3 nachten in Ubud en 4 nachten in Sanur
- 10 nachten: 4 nachten in Ubud en 6 nachten in Sanur
- 12 nachten: 4 nachten in Ubud en Sanur 8 nachten
- 14 nachten: 5 nachten in Ubud en 9 nachten in Sanur

Om het u gemakkelijk te maken, kunt u profiteren van de volgende diensten:
-1 welkomstdrankje in ieder hotel
- Koffie- en theefaciliteiten in ieder hotel en mineraalwater op de kamer (iedere dag in Wana Ubud en 2 flessen water voor iedere kamer in het Artotel Sanur)
- Wifi in beide hotels
- Shuttle service in Ubud naar Ubud Wana

Om u te helpen

30%
Boekt u meer dan 35 dagen van te voren en is het totaal bedrag meer dan €1000 ? Dan hoeft u niet alles in één keer te betalen! Klik de optie aan van een voorschot van 30% op het moment van boeken.

Lees hier onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Uw hotels

Ubud Wana Hotel 4*

Ontdek een intiem hotel omgeven door een prachtige natuur. Hier vindt u Balinese gastvrijheid en tradities als onderdeel van uw dagelijkse leven. De architectuur is typisch Indonesisch, natuurlijke materialen zoals kostbare houtsoorten worden gecombineerd met de traditionele kunst van batik, in perfecte harmonie met de omgeving.

U wordt begroet door een heerlijke geur van bloemen en wierook en uw zintuigen worden gewekt door de briljante kleuren van de vegetatie!

Artotel Hotel Sanur 4*

In het Artotel Sanur wordt u gastvrij ontvangen in een bijzondere, kunstzinnige sfeer. In dit gloednieuwe boutique hotel, krijgt u een unieke ervaring in een kleurrijk en modern decor dat de mooie artistieke traditie van het eiland eer aan doet.

De kamers

In Ubud overnacht u in een Wana Garden Kamer (32m²).U zult uw nachten doorbrengen in een rustgevende en zorgvuldig ingerichte kamer met uitzicht op de tuinen van het hotel. Geniet van veel ruimte om te ontspannen na een dag vol ontdekkingen.
Ontdek in Sanur een originele en eigentijdse omgeving in uw Studio 30 (30m²). U zult zich direct thuis voelen in uw met zorg ingerichte studio met een moderne uitstraling. De kleurrijke muurschilderingen geven de kamer een unieke charme en zullen direct uw aandacht trekken.

Maximale kamercapaciteit:

Volwassenen Volwassenen
2 Volwassenen

Uw pension en restaurants

Voor absolute vrijheid, zodat u uw dagen kunt organiseren zoals u wenst, kunt u iedere dag genieten van een ontbijtformule.

Wana Ubud Hotel 4*
Begin uw dag rustig in het Rasa Rooftop restaurant waar u iedere ochtend een ontbijtbuffet geserveerd krijgt. Naast alle opties die voor u beschikbaar zijn in Ubud, kunt u het rustige terras van het Wana Rasa Restaurant & Lounge uitproberen met uitzicht op de weelderige vegetatie. Een plezier voor alle zintuigen!

Artotel Hotel Sanur 4*
Deel gastronomische momenten in het The ART restaurant waar iedere ochtend een ontbijtbuffet op u wacht. Geniet van een combinatie van smaken uit het Oosten en Westen van het land. U kunt er ook genieten van een ontspannen sfeer onder het genot van innovatieve drankjes. Om te ontspannen in lounge-sfeer, gaat u richting BART die binnenkort zijn deuren opent op het dakterras!

Activiteiten

Wana Ubud Hotel 4*
Stel u de geur van frangipani en de zoetheid van kokosolie voor? Laat u verleiden door een Balinese massage in de spa of zelfs bij het zwembad. Om volledig uitgerust terug te keren van uw reis, kunt u kiezen uit de 3 mooie zwembaden in de tuinen van het hotel.

Artotel Hotel Sanur 4*
Als u de prachtige infinity pool op het dakterras kunt achterlaten, kunt u gaan fietsen langs de kust en het dorp Sanur ontdekken, een wandeling maken door de kunstgalerie van het hotel en natuurlijk volledig ontspannen in de Spa!

Het weer

Jan
min : 23°C max : 31°C
Feb
min : 23°C max : 31°C
Mrt
min : 23°C max : 31°C
Apr
min : 23°C max : 31°C
Mei
min : 23°C max : 31°C
Jun
min : 22°C max : 31°C
Jul
min : 21°C max : 31°C
Aug
min : 21°C max : 31°C
Sep
min : 22°C max : 32°C
Okt
min : 23°C max : 32°C
Nov
min : 24°C max : 32°C
Dec
min : 23°C max : 31°C

Details over de hotels:

Alle praktische informatie over het Ubud Wana Hotel 4*:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 73
Check-in: 15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Alle praktische informatie over het Artotel Hotel Sanu 4*:
Het hotel is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Aantal kamers in het hotel : 88
Check-in: 15u
Check-out: 12u
Huisdieren zijn niet toegestaan

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is.

De toeristenbelasting moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding. Tarieven en tijden zijn indicatief en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor sommige voorzieningen/diensten wordt er een toeslag gerekend, ter plekke te betalen.

Praktische informatie over de kamer:
Mits beschikbaar op het moment van reserveren. Verblijf in een eenpersoonskamer mogelijk met supplement. De oppervlakte van de kamer staat het niet toe om extra bedden toe te voegen. Boekingen met een hoger aantal deelnemers (inclusief baby) kunnen niet worden bevestigd.

Het Ubud Wana Hotel 4* beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Bagageruimte
  • Huurauto's en fietsen
  • Regelmatige pendeldienst naar het centrum van Ubud
  • Tour Desk
  • Wisselkantoor
  • Gratis Wi-Fi
  • Parking
  • Wasserij

Het Artotel Hotel Sanur 4* beschikt over:

  • 24-uursreceptie
  • Gratis Wi-Fi
  • Lift
  • Bagageruimte
  • Wisselkantoor
  • Wasserij

De kamers van hetl Ubud Wana Hotel 4* zijn uitgerust met:

  • Badkamer met douche, haardroger en toiletartikelen
  • Tweepersoonsbed of twee aparte bedden
  • Sofa
  • Gratis Wi-Fi
  • Gratis minibar bij aankomst
  • Thee en koffie
  • Uitzicht op de tuin
  • TV
  • Telefoon
  • Airconditioning
  • Terras of balkon

De kamers van het Artotel Hotel Sanur 4* zijn uitgerust met:

  • Exclusief beddengoed
  • LCD-televisie
  • Roomservice
  • Kluisje
  • Wi-Fi
  • Haardroger
  • iPod-dock
  • Koffie

Activiteiten bij het Ubud Wana Hotel 4*:

  • Ahara Spa
  • 3 zwembaden

Activiteiten bij het Artotel Hotel Sanur 4*:

  • Infinity pool
  • Dakterras
  • Spa
  • Fietsverhuur (toeslag)
  • Kunstgalerie

Uw reis

Vluchten: Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn deze met een reguliere of chartermaatschappij. U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Gezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de 1e dag en een vroege vlucht op uw laatste dag.

Opgelet: Onze vluchten vertrekken uit Brussel-Zaventem (Code: BRU), Brussel-Charleroi (Code: CRL), Amsterdam (Code: AMS), Rotterdam (Code: RTM) of Eindhoven (Code: EIN). Informeer goed naar uw luchthaven van vertrek.

Transfers: Inclusief indien u uw vluchten bij ons boekt. De transfer tussen de hotels zijn inbegrepen.

Belangrijke informatie wanneer u zonder vlucht boekt en de optie 'transfer' bijboekt of als deze standaard inbegrepen is:
Gelieve zo spoedig mogelijk uw vluchtgegevens door te geven middels het daarvoor bestemde formulier in uw account. Zonder deze informatie is het voor ons helaas niet mogelijk om uw transfers te organiseren.

Bagage: Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald.

Tour, excursie of autoverhuur: U ontvangt hiervoor de benodigde documenten met uitgebreide beschrijving van uw verblijf of verhuur van de auto uiterlijk 3 weken voor vertrek.

Belangrijke informatie

Heeft u een paspoort en visum nodig? Bekijk het op de website van de overheid.

België: http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisdocumenten
Nederland: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud

Graag wijzen wij u erop dat voor sommige bestemmingen uw paspoort op de dag van vertrek nog 6 maanden geldig dient te zijn. Reisadviezen, algemene informatie over het land en de administratieve formaliteiten die nodig zijn voor het verblijf en die gevraagd worden aan Belgische burgers of inwoners van de Europese Unie, kunnen geraadpleegd worden op de webpagina van de overheid.

Sinds 26 juni 2012 mogen de kinderen niet meer ingeschreven staan op de paspoort van hun ouders. Zij moeten dus in het bezit zijn van een eigen reisdocument.

Wanneer u de namen invoert tijdens het boekingsproces vragen wij u te verifiëren dat de voor- en achternamen die u invult dezelfde namen zijn als de namen op uw paspoort dat gebruikt zal worden voor de reis. Enige fouten zullen leiden tot wijzigingskosten om uw ticket aan te passen met de juiste gegevens.

Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van de meest actuele informatie, kunnen wij niet garanderen dat alle faciliteiten en diensten beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u reist buiten de belangrijkste vakantieperiodes.


Regenseizoen
Hou er rekening mee dat u te maken heeft met regenseizoenen. Voordat u uw periode boekt raden wij u aan om op internet te informeren naar deze periodes.


Belangrijke informatie over vluchten

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt verstuurd een paar dagen na de reservering via e-mail ter bevestiging.

Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema.

In het geval dat de klant vluchten kiest met een tussenstop en genoodzaakt is een overnachting te nemen, dan dient de klant accommodatie voor de nacht te vinden op zijn eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw bestelling en het tijdstip van de toegang tot het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel.

Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij vragen. De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op het e-ticket. Indien het type reservatie dit toelaat, kunt u (of bent u in enkele gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij.

Reisdocumenten

Nadat u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen van uw aankoop en wanneer deze betaald is, sturen wij u per e-mail :

- Een document voor het transport in de vorm van een elektronisch ticket (wanneer u een aanbieding met transport heeft gekocht). In dit document vindt u alle informatie betreffende uw transport (tijd en plaats / informatie voor de check-in / bagage informatie).

- Een of meerdere boekingsbewijzen die bij aankomst gepresenteerd moet worden aan de receptie en aan de dienstverlener voor eventuele bijgeboekte opties.
U kunt hier ook alle adres- en contactgegevens van uw hotel of dienstverlener vinden.

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Raadpleeg onze hulprubriek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

Een team van experts staat voor jou klaar

Om je te helpen bij je keuze en je te adviseren, staat een team van experts voor je klaar, van maandag tot en met zaterdag, van 10.00 – 18.00 uur, via +32 2 808 32 16.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Combinatie Ubud Wana Resort en Artotel Sanur 4*