Hotel Imperial Palace 4* - Annecy - Tot -70% | Voyage Privé

Dagelijkse selectie van uitzonderlijke reizen, exclusief gereserveerd voor onze leden.

Dagelijkse uitzonderlijke reizen, alleen voor onze leden.

Wij hebben getest en zijn fan

  • Logeer in een stijlvol hotel aan de oevers van het meer in Annecy
  • Ontspan u in de gezellige Cristal Spa
  • En ook ... Val voor de charme van het kleine Venetië van de Alpen

De beoordeling van onze klanten

Score volgens de reizigers bij TripAdvisor

Uw hotel

Welkom in het uitzonderlijke Hotel Imperial Palace 4* te midden van een bosrijk park en aan de oevers van het meer van Annecy. Bewonder de ongeëvenaarde charme van de gevel in Belle Epoque stijl en dompel uzelf onder in de unieke sfeer van dit elegante hotel op slechts enkele minuten van het stadscentrum van Annecy. 


Beleef een onvergetelijk verblijf op deze betoverende plek en laat u verleiden door het blauwe meer en alles wat het u te bieden heeft. 

Uw kamer

Just for you
Speciaal voor u:
  • Classic Kamer, Privilege Classic Kamer, Prestige Lake Kamer, Prestige Lake Suite

Classic Kamer (24 M²)

De moderne en elegante Classic Kamer is voorzien van alle nodige comfort voor een ontspannend en exclusief verblijf. U heeft bovendien vanaf uw kamer een prachtig uitzicht op de koninklijke ingang van het hotel en de omgeving van de stad Annecy.

Maximale kamercapaciteit

Privilege Classic Kamer (26 M²)

De Privilege Classic Kamer wordt gekenmerkt door een modern, ruim en lichte inrichting. Het is de ideale ruimte waar u tot rust kunt komen na een intense dag aan het meer of in de bergen. Geniet van uw zich op de baai van Annecy of op de oude stad. Hier voelt u zich meteen welkom.

Maximale kamercapaciteit

Prestige Lake Kamer (30 M²)

Profiteer van uw prachtige uitzicht op het meer van Annecy! De Prestige Lake Kamer beschikt over het perfecte samenspel tussen elegantie en sereniteit dankzij haar uitzicht op het meer. U voelt er zich snel thuis en geniet van een rustgevende vakantie!

Maximale kamercapaciteit

Prestige Lake Suite (54 M²)

Laat u meevoeren op de verfijnde elegantie en de unieke identiteit van elke Prestige Lake Suite. De subtiele hint naar de omringende natuur zorgt ervoor dat de suite opgaat in haar omgeving. Het adembenemende uitzicht op het meer en eventueel de bergen biedt u een uniek panorama van de regio. Hier geniet u van het ultieme vakantiegevoel!

Maximale kamercapaciteit

Volwassenen Volwassenen Volwassenen Volwassenen
4 Volwassenen
of
Volwassenen Volwassenen Volwassenen
3 Volwassenen
+
1 Kind

Uw pension

Just for you
Speciaal voor u:
  • Ontbijt

Begin de dag goed met een heerlijk ontbijt met zicht op het meer.

Houdt u van een uitstekende keuken? Breng dan een bezoek aan restaurant La Voile en proef van een verfijnde gastronomische keuken. In La Brasserie worden heerlijke en uitgebreide menu's voorgeschoteld bereid met lokale ingrediënten in de stijl van de grote brasseries. 

Na een cocktail pauze in de Hip Bar kunt u de nieuwste gerechten proberen in de restaurants van het hotel. In het hart van het Casino Imperial ontvangt restaurant Le Riva u in een moderne omgeving met een verrukkelijke Italiaanse keuken. 

Activiteiten

Just for you
Speciaal voor u:
  • Toegang tot de spa tot maart en van september tot december
  • Toegang tot de spa van maart tot december bij verblijf in de Prestige Lake Suite

De hoofdingrediënten van uw vakantie zijn ontspanning en relaxatie. Laat u verwennen in de geweldige Cristal Spa en de wellness waar u al uw zorgen kunt vergeten.

In de avond kunt u zich uitleven in het Casino Imperial waar u een kans kunt wagen met een gokspelletje of gewoon kunt genieten van een hapje en een drankje. 

Uw reis

Uw vluchten

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.

Sommige vluchten vinden 's nachts plaats, een vroege aankomst in het hotel is dus mogelijk. U kunt te allen tijde vragen aan de receptie bij aankomst of uw kamer al beschikbaar is. 

De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

 

Indien u een aanbieding met vlucht kiest, zijn de vluchten met een reguliere of chartermaatschappij en heeft u de keuze tussen economy class (inbegrepen) of business class (optioneel en met bijbetaling). U kunt uw gewenste vertrektijden zelf kiezen tijdens uw reservering. Wees voorzichtig wanneer u de vluchten kiest; vertrek- en aankomstluchthavens kunnen verschillen.
De beschikbaarheid van vluchtschema's getoond tijdens het reserveren in real time, kunnen variëren zowel in uren als in tarieven. Een convocatie wordt via de e-mail verstuurd, een paar dagen na de reservering. Aangekochte vliegtickets worden niet terugbetaald, zo ook geen wijzigingen of annuleringen van de luchtvaartmaatschappij. 

De selectie van de vluchtschema's wordt gemaakt door de opdrachtgever (luchtvaartmaatschappij). Voyage Privé is niet verantwoordelijk voor late aankomst door wijzigingen in het vluchtschema. In het geval dat u kiest voor vluchten met een tussenstop en genoodzaakt bent een overnachting te boeken, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Voyage Privé kan in geen geval deze kosten dragen. Controleer het aantal nachten van uw reservering en het check-in tijden van het hotel. Voyage Privé is niet verantwoordelijk indien vluchtschema's niet samenvallen met het moment van inchecken in het hotel. Aangezien wij de vluchttijden niet beheren, kan Voyage Privé tevens niet verantwoordelijk worden gehouden voor een late vlucht op de eerste dag en een vroege vlucht op uw laatste dag. Heeft u vragen met betrekking tot het boeken van een vlucht, dan kunt u deze rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij stellen.

De gegevens van de vluchten kunt u terugvinden op uw e-ticket. Indien het type reservering dit toelaat, kunt u (of bent u in veel gevallen zelfs verplicht) online in te checken op de website van de luchtvaartmaatschappij, en dient u het ticket zelf uit te printen en mee te nemen naar de luchthaven.

Sommige vliegtickets bevatten een treinreis als onderdeel van het traject. Wanneer een treinreis voorafgaat aan uw vlucht, bent u verplicht om de treinreis te gebruiken. Indien u dit niet doet wordt dit als no-show aangemerkt en worden vervolgtickets mogelijk geannuleerd. Als gevolg hiervan zult u verplicht zijn om hoge wijzigingskosten te betalen op de luchthaven om alsnog uw vlucht te kunnen nemen. Voyage Privé kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze kosten.

... verder lezen

Uw bagage

Voor bagage, maaltijden en andere services dient bij sommige luchtvaartmaatschappijen extra te worden betaald. Om te weten of bij uw vliegtickets een stuk ruimbagage is inbegrepen, klikt u op 'details' bij het kiezen van uw vluchten op het moment van uw reservering. Indien u geen bagage heeft toegevoegd aan uw reservering, kunt u vóór uw vertrek op de site van de luchtvaartmaatschappij met behulp van uw bookingsreferentie tegen extra tarief een extra ruimbagage toevoegen. De tarieven zijn onderhevig aan wijzigingen.

Uw transfers

Transfers tussen de luchthaven en het hotel zijn niet inbegrepen. Optioneel en tegen bijbetaling kunt u in de tweede stap van uw boeking een transfer bijboeken voor aanbiedingen met vlucht.

Huurauto

Om de mooiste plekken van uw bestemming in alle vrijheid te kunnen ontdekken, bieden wij u in de volgende stap van het boekingsproces een optionele huurauto aan. Dankzij Voyage Privé profiteert u van gunstige voorwaarden bij Sixt, zodat u de hele wereld kunt ontdekken achter het stuur van uw favoriete auto!
Deze optie is alleen beschikbaar voor aanbiedingen met vlucht en wordt enkel getoond indien het Sixt-kantoor geopend is op uw aankomsttijd.

Het originele rijbewijs, leesbaar en geldig gedurende minstens 1 jaar moet worden voorgelegd wanneer u het voertuig ophaalt (afhankelijk van de voorwaarden van de verhuurder). Voor het verzekeren van uw voertuig moet een kredietkaart op naam van de bestuurder worden getoond (houd er rekening mee dat Visa Electron- of Maestro-kaarten niet door de verhuurders worden geaccepteerd).
Een aanbetaling in de vorm van een bankrekening of een abonnement op een SCDW- of CDW-verzekering is vereist wanneer u het voertuig ophaalt. In geval van weigering van uw kant, heeft de huurder het recht om uw huurauto te annuleren. Huur per 24 uur. Voor eventuele bijkomende uren kan een toeslag gelden. Tarieven zijn indicatief onder voorbehoud van wijzigingen.

... verder lezen

Ligging

Allée de L'Impérial, Annecy, Frankrijk

De afstand tussen de luchthaven van Genève en uw hotel bedraagt 46 km.

Meer details ...

Alle praktische informatie over het hotel:

Het hotel is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Om een kamer te boeken die aan uw behoeften is aangepast, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de actuele beschikbaarheid voor u controleren.


Aantal kamers in het hotel: 104

Check-in: 16:00
Check-out: 12:00

Huisdieren zijn toegestaan. Mogelijk zijn hier extra kosten aan verbonden. Neem contact op met het hotel indien u uw huisdier wenst mee te nemen. (€ 20 per dier per nacht)
De toeristenbelasting (€ 1,45 per persoon per nacht) moet ter plaatse betaald worden en is niet inbegrepen in deze aanbieding.

Faciliteiten in het hotel:

  • Wifi
  • Wisselkantoor
  • Wasservice
  • Bagageopslag
  • Gratis parking

Faciliteiten in de kamer:

  • Minibar
  • Airconditioning
  • Waterkoker
  • Kluisje

Restaurants en bars in het hotel:

  • restaurant La Voile
  • La Brasserie
  • restaurant Le Riva
  • De Hip Bar

Activiteiten bij het hotel:

  • Fitness
  • Spa

Indien u een eenpersoonskamer boekt, kan de kamerbezetting niet worden gegarandeerd. Volgens beschikbaarheid wordt u ondergebracht in een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer met twee enkele bedden of een tweepersoonskamer met een dubbel bed.

De ligging op onze kaart dient alleen als richtlijn en kan afwijken van de werkelijke locatie van het hotel.

Uw contactgegevens kunnen worden doorgegeven aan het hotel, zodat ze contact met u kunnen opnemen om uw reservering te bespreken voordat u aankomt.

Bij aankomst kan u worden gevraagd om een creditcard voor te leggen om eventuele aankopen in het hotel te waarborgen. Hoewel we ons inspannen om actuele informatie te verstrekken, kunnen we niet garanderen dat alle hotelfaciliteiten en -services beschikbaar zullen zijn tijdens uw verblijf, vooral wanneer u buiten de belangrijkste vakantieperioden reist.

De waardering van het hotel wordt gequoteerd met een aantal sterren. Deze voorwaarden kunnen verschillen afhankelijk van het land van reizen.

 

Gelieve er rekening mee te houden dat alle vermelde informatie kan wijzigen omwille van de huidige gezondheidssituatie.

Wij vragen u daarom om twee dagen voor uw vertrek contact op te nemen met het hotel zodat u op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt ook de FAQ raadplegen voor de meestgestelde vragen over deze situatie.

We raden u aan om regelmatig de huidige richtlijnen, regels en het reisadvies na te kijken via onderstaande links:


https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen


https://www.info-coronavirus.be/nl/

 

Formaliteiten

Onze beloften

  • Aanbiedingen van zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsreizen
  • Exclusieve prijzen en kortingen tot 70%
  • Onze diensten zijn kwalitatief, betrouwbaar en reactief
Meer wetenMinder weten

Onze aanbiedingen zijn zorgvuldig gekozen vanwege hun hoge kwaliteit

- Curated aanbiedingen zorgvuldig geselecteerd door onze reisexperts.

- We zijn wereldwijd erkend in de toeristische sector.

- We ontwikkelen ons voortdurend en blijven ons verbeteren dankzij de feedback van onze leden.


Exclusieve prijzen en kortingen tot -70%

Onze flash-verkoop garandeert onze leden de beste tarieven op de markt.

- De flashverkoop van 7 dagen kan uitzonderlijk worden verlengd of aangevuld afhankelijk van beschikbare data.

- Dankzij onze hoog aangeschreven reputatie en groeiend ledenaantal onderhandelen wij de beste prijzen voor u.

- Een exclusieve korting op basis van de referentieprijs aangeboden door onze partners en leveranciers (maximale prijs geadverteerd voor een kamer en op basis van een pension, op een specifieke periode), gegarandeerd door middel van een contract voor elke verkoop.


We bieden betrouwbare, verantwoordelijke en hoogwaardige service.

Ons doel: onze leden een unieke en onvergetelijke reiservaring bieden.

- Een eenvoudige, inspirerende en innovatieve service, zowel op pc als mobiel.

- Lokale ondersteuning van professionals voor al uw vragen.

- Klantenservice die 6 dagen per week voor u beschikbaar is voor, tijdens en na uw reis.

Een team van experts staat voor u klaar

Om u te helpen bij uw keuze en u te adviseren, staat een team van experts voor u klaar, van maandag tot en met zaterdag, van 10.00 – 18.00 uur, via +32 2 808 32 16.

  1. Voyage Privé
  2. Luxe vakantiehuis
  3. Hotel Imperial Palace 4*